Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en de complimentjes haha. Het is idd echt een plaatje! Maar soms kan ik haar ook wel achter het behang plakken, wat een boefje
dus even testen wat Indy lekker vind. 

ze doet er vrijwel niks mee, hij is ook echt heel hard dus voor fanatieke knagers is het misschien wel wat. 
)waarvan de uitslag erg goed was! (D:6,5 H:0 P:6), nu over 3 weken enting erin omdat hepatitis 0 is en daarna met 16 weken nog n titer bepaling. Ze is alleen iets aan de diarree geslagen na behandeling tegen vlooien/teken maar ook dat gaat alweer n stuk beter. Ze is vrolijk, eet en drinkt goed, speelt ook als n malloot dus zolang ze dat doet ga ik me niet te ongerust maken.
effe ego. Net terug van de dierenkliniek. Cita had op stal iets gevonden en opgegeten, maar ik was te laat om haar het commando "los" te geven en zag ook niks meer in haar mond. Heeft de hele tijd nog rondgespetterd zoals altijd tot ze, toen ik bijna gedaan had met rijden, zielig lag te kijken. Bij het uitstappen liep ze er als geslagen bij. Tegen dat ik aan de stallen terug was wist ze niet meer waar kruipen, schuimbekken, trillen en plots spuitende diarree.
iemand heeft vossenvergif gelegd (zitten in bosrijk gebied en meermaals vossen gezien).