Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

water 25,5 graden en bijna alle vissen lijken er best last van de hebben.

in gehad.

De tobbe komt dan sowieso niet in de zon te staan, lekker veel snelgroeiers erin, eendekroos, kleine lelie
En inderdaad, de info is overal verschillend en soms frustrerend dat niet te achterhalen valt wie 'meer gelijk' heeft. Ook omdat het vaak allemaal wel werkt bij verschillende mensen. Daarom heb ik zelf ook geprutst met de thermostaat, want op internet is over de Pangio Semicincta (Kuhlii) te vinden dat hun temperaturen tussen de 21 - 26/23 - 28/25.5 - 28/22.5 - 30.0 ° C moet zijn. Zoals je ziet al hele verschillen, maar ik weet nu dat de laagste temperatuur waar ze zich in kunnen handhaven 19/20 is. Scheelt al 3 tot 5 graden met sommige andere bronnen!
Op mijn werk zitten ze nu net weer twee weekjes buiten, heerlijk vinden ze het! Stel draken
Moet de klauwen nog bekappen voordat ik weg ga, daar zijn ze meestal minder van gecharmeerd..

broertje en zusje, als er nog een geitje word geboren dan kan het zijn dat we toch 2 geitjes pakken..
De kleintjes zijn erg leuk en zijn ook makkelijk op te tillen en op de goede plek te zetten, maar de volwassen geiten
Ik ben gelovig opgevoed maar màn, wat heb ik op ze staan vloeken zo nu en dan 
Weertjes (gecastreerde bokken) zijn lekker simpel en lief
anders gaan ze ook zo stinken haha!