Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar niet handig nee al die toeristen tegenkomen, nu al… moet het hoogseizoen idd nog komen.
. 

CupCakes_ schreef:Wij stappen morgen om 0700 uur in de auto, aangezien we in een uithoek wonen, om naar Den Hoek te gaan.
Maar, nu komt het mooiste. Ik moest de routebeschrijving uitprinten, want via tomtom zou je er niet kunnen komen. En ik ben een RAMP in routebeschrijvingen volgen

x_Jeanine_x schreef:Aan de eemhof zwembad heb ik trauma's aan.... daar heb ik 4 jaar geleden m'n rug gebroken gehad in de banden glijbaan
Hier verder idd ook echt een waterrat, altijd al geweest ook. Maar tegenwoordig ben ik gewoon niet graag meer in dat soort zwembaden omdat ik niet tegen die drukte kan en mezelf gewoon niet prettig voel in een zwempak. Ik vind het wel heerlijk om naar zee te gaan als we bv. normaal naar Mallorca gaan. Het water in die baai waar we normaal zitten is zo heerlijk en rustgevend om in te zwemmen/rond te dobberen. Kan daar zooo van genieten. En ben ook echt graag te vinden in een zwembad normaliter, maar met voorwaardes hahaha. Ik kijk er dus bv. enormmmm naar uit om in Frankrijk straks ons eigen huis met zwembad te hebben en alle privacy
Als we ooit verhuisd zijn, is het plan om of al een huis te vinden waar al een zwembad aanwezig is of anders ook eentje te laten uitgraven/plaatsen
Bwor schreef:Wat gaan jullie hard zeg, kan jullie niet bijhouden. Wat geven jullie je pups te knagen? Saar is 4,5kg en een konijnen oor is zo weg, zoek eigenlijk iets waar ze langer mee bezig is, iemand een idee?
En ik was benieuwd of jullie dit kennen? https://www.schecker.nl/p/landglut-hond ... oed-knorzi
Lijkt mij niet zo hard als die koffieboon wortels en hertengeweien, of misschien toch naar dat yak spul kijken of is dat vrij zacht?
kiwiwitje schreef:CupCakes_ schreef:Ik zet de Google maps wel gewoon aan, dan komen we er sowieso. Verdwalen is een sterk punt van mij
En en en
Gevonden en hoe is het gegaan?
) en toen ben ik op het gemak weg weer naar huis gereden.