Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
kiwiwitje schreef:Dit zijn onze beelden nu, van de 4 zijn de onderste “speeddomes” dus draaibaar en zoombaar
De puppyren is ook draaibaar en zoombaar maar. Uiteraard veel minder dan de Domes.
[ [url=m/2aaWWh.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/m7Yisc.png]Afbeelding[/url] ]
De balk in beeld is omdat anderen mee kunnen kijken en we zo nog wel wat privacy hebben. Was eigenlijk voor de pups, maar qua luiheid nog niet weggehaald. De mensen die mee mochten kijken konden de camera ook niet sturen/zoomen.. Je kan de camera zoomen en het beeld in de app ook los (zoals je bij foto's bijv doet)
Simoonzel schreef:O ik herken je frustratie zo erg KarmaChansy! Waarom dan een hond???
Wij hebben geen camera maar hond gaat mee naar werk en is alleen los in huis met iemand in de buurt tot nu toe.
Hij doet het trouwens geweeeeldig op cursus. Blijf me erover verbazen! Hij loopt inmiddels echt keurig naast en als we zeggen dat hij iets los moet laten doet hij dat echt meteen. Hemels na een koppige terrier gehad te hebben.
Kaus schreef:Wat een schatjeHier nooit problemen gehad met slecht eten dus daar weet ik weinig fijn
De hond van mijn moeder eet wel heel slecht maar dat is met een schepje yoghurt of een scheutje zalmolie opgelost.
Als ik jou was zou ik dus op zoek gaan naar dat soort dingetjes. Dat kan je zien als toegeven aan het gemiep van je hond maar persoonlijk zie ik liever een hond die blij staat te kwispelen als hij mag etenMisschien een idee om een lepel kvv van de smaak die hij lekker vindt door de brokjes te mengen?
MightyJoe schreef:Hoi! Mag ik hier ook meepraten?
Sinds maart hebben wij een Labradoodle pup. Reutje en hij is nu 3,5 maand.
Hij blijft max 5 uur alleen. Dan zit hij in zijn eigen kamer met de bench open. Soms ligt er nog een plasje. Wanneer we hem in de bench doen plast hij niet, maar vind het sneu om hem zo lang op te sluiten.
Ik vind een pup heel leuk, maar ik ben ook blij als hij straks ouder is. Wat een werk en zorgen![]()
Hij is niet dol op eten.. Dus dat is nog even zoeken met hoe en wat. KVV is ook lastig. Hij vind maar één smaak echt lekker. En volgens mij moet je veel afwisselen. Hij heeft nu de hele dag brokjes staan, maar eet lang niet zoveel als hij zal moeten. In de ochtend geven we hem vers vlees. De enige smaak die hij wel lekker vindt. Hebben jullie nog tips?
In het begin kreeg hij alleen brokken. Meerdere soorten geprobeerd. Hij gaat echt niet eten. Ik wil toch dat hij wat binnen krijgt dus vandaar nu in de ochtend vlees. Voor de rest van de dag staan er brokken waar hij af en toe wat van neemt.
Dit is Sem!
[ [url=m/0Do72h.jpg]Afbeelding[/url] ]