Bedankt voor de felicitaties, ze heeft vandaag extra aandacht gehad Jij ook gefeliciteerd Esther! Ondertussen hollands welvaren
Air
Geplaatst: 06-05-19 20:56
Es_ther jeetje wat zielig zo mager in het begin! Komt nu niks tekort
Vanmiddag Fluffy even naar binnen gehaald om wat extra voer te geven en haar even rust te geven van de puber Ik mocht haar heel lang aaien en kriebelen en toen ging ze helemaal plat met haar kin op de grond
En even later ging ze lekker liggen chillen, lief meisje.
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-19 21:50
Nawh! Lekker genieten bij baasje in huis!
En nee, meneer Stoffer komt niks te kort . Maar sinds die blind is loopt ie wet minder rond, dus passen we zijn dieet er ook op aan.
Air
Geplaatst: 07-05-19 15:13
Gistermiddag Carprofen opgehaald en gegeven,'s avonds leefde ze op.. ze was weer even oude Fluffy, direct op me af komen bij de ren, energiek,opgewekt. Haar pit was even terug. Waardoor het opeens heel duidelijk werd dat ze de laatste week al slechter begon te worden, en het lijkt met de dag een beetje achteruit te gaan. Ze zit voornamelijk in het hokje, loopt met pijnstilling op wel af en toe naar buiten(wankel) maar haar ''spark''is weg. Ik heb niet het idee dat ze op dit moment nog echt happy is, en dat er ook geen kans meer is dat het de goede kant op gaat, maar alleen maar slechter wordt. En ik wil er niet te laat bijzijn, ik heb het idee dat ik met Athos misschien zelfs te lang ben doorgegaan.. en wil daar niet nog een keer spijt van hebben Meer leed wil ik haar beparen..
Het lukte mezelf niet om de dierenarts te bellen(ik heb al belangst als ik persoonlijk moet bellen laat staan met zulke emoties erbij) dus mijn vriend is zo lief geweest om dat voor mij te doen en te bespreken met de dierenarts.. we laten haar donderdagmiddag gaan Het voelt heel zwaar, ondanks dat ik haar maar relatief kort heb, heeft ze wel al heel snel mijn hart gestolen. Dit betekend dus ook eerst het einde van konijnen houden voor mij.. puber Steven ga ik ook zeker missen, even een afspraak maken met Aniek zodat hij hopelijk zo snel mogelijk een heel fijn nieuw plekje heeft.. Het voelt alemaal heel gek wel..
Air sprakeloos , maar uit liefde laat je haar gaan zodat ze niet hoeft te lijden . Verwen haar nog maar goed
Steven vind vast een heel mooi nieuw thuis !
Air
Geplaatst: 07-05-19 16:03
Dat gaan we zeker doen, gelukkig kan ze nog genieten van wat lekkers.
Vanochtend had ik haar weer even binnen, omdat ze binnen altijd rond wil lopen en nieuwsgierig kon ik het dus even goed vergelijken.. werd het dus extra duidelijk van. Alsof onze kat het aanvoelde ging hij haar oren wassen (eerst was poes daar te bang voor ) Zo schattig dat ze hem zo leuk vindt, heeft ze toch een beetje steun gehad in de periodes dat ze even alleen zat.
Bedankt allemaal, ik heb haar inderdaad net nog even op schoot gehad, zo bijzonder hoe ze dan volledig kan ontspannen, vorige week bij dierenarts kroop ze ook helemaal tegen mij aan. Hoop dat dat een teken is dat ze voelt dat ik het beste voor haar wil.
Heb maar wel even een noodren binnen gemaakt, mocht Steven toch weer gaan jagen dan haal ik haar voor de laatste dagen binnen.
Net gebeld door de dierenarts de temperaturen die we gemeten hadden zijn normaal en er is dus geen sprake van een ontsteking.
We gaan nu testen of die drinkt uit gewoonte of dat er iets anders is. Ze heeft het aan de telefoon uitgelegd maar we gaan hem water onthouden over een periode van 12 uur. Hopelijk concentreert zijn plas en is het een gewoonte. Zo niet dan moeten we stoppen met het experiment want dan droogt die langzaam uit
Ga kijken of het vrijdag lukt en dan hopen dat we volgende week meer weten
Air
Geplaatst: 08-05-19 17:01
Ik was onverwacht vanmiddag vrij omdat het heel rustig was op mijn werk.. en met Fluffy ging het nog minder.. dus we komen net van de dierenarts en hebben haar nu al laten gaan, een dag langer was niet eerlijk geweest. Ookal is het moeilijk, het voelt wel goed zo, ze hoeft niet meer te lijden. Vanmiddag haar nog heel lang op schoot gehad, en de kat ging haar oren heel grondig wassen, alsof hij het aanvoelde
Heb haar nu bij Steven zodat hij het even kan verwerken, we willen kijken of het lukt om in het park hier een goed verstopt plekje voor haar te vinden waar ze begraven kan worden..
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-19 17:26
Heel veel sterkte air . Altijd moeilijk om je maatje te laten gaan.