Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, gelukkig pakte hij het al snel op van m'n andere hond. Anders had het nog wel even geduurd denk ik
. Ik heb Aj nu even permanent aan de riem, le puberpup trekt constant alles uit de kasten, springt overal op (niet awesome ivm gewrichten), daagt steeds m'n andere hond uit terwijl die daar geen zin in heeft en loopt constant heen en weer. Hij moet nu 's nachts ook maar in de bench, want hij springt nu te makkelijk op m'n bed en maakt daar handig gebruik van en 'op bed gaan' is sowieso een drama. Hij blijft eerst minstens een half uur spelen en heen en weer drentelen. Had hem vannacht in de stoffen bench, maar die heeft hij kapotgetrokken. De hondenschool adviseerde sowieso hem meer in de bench te doen en hem minder bezig te houden. Eerst een metalen bench halen, maar dit aan de riem werkt ook. Hij mort, springt en piept even, maar gaat dan netjes liggen en ik heb een riem die niet fijn is om op te kauwen gelukkig
.
Boellie was na een week of 2 (dus op 10/11 weken) zo goed als zindelijk. Echt hele enkele ongelukjes en wist prima wanneer er wel een plasje gedaan mocht worden! Uiteraard staat hier wel een strak schema aanvast. Toen hij 4 maanden was hadden we een bruiloft waar we daggast waren. We zijn toen om de 3 uur ongeveer naar hem geweest om hem uit te laten en in de avond heeft er zelfs 4 uur tussen gezeten. Heel de dag netjes droog geweest.
:
Echt ik kan je echt aanraden -> regelmaat! En ja ik werd ook echt voor gek verklaard dat ik ieder uur met Boellie naar buiten ging. Maar het werkte wel!
Ik snapte er al niks van! xLaraaj schreef:Zoë: heb het al gezegd en ga het nog eens zeggen: je geeft mij geen goede hoop met je 7 maanden !![]()

:
, maar na mijn NEE AJ JONGE LUMMEL WAT DOE JE heeft ie dat niet weer gedaan
.
Dus die zit dan of in de bench of we sleuren hem het hele huis door achter ons aan.
). Met zoveel haar denk ik ook altijd: waar is die hond dan? Smooths zijn ook véél pittiger, dat merk ik nu wel
. Cattles zijn ook erg leuk, ze doen me altijd een beetje denken aan een beagle alleen dan wat meer pinscherig, vind ze alleen te klein voor mezelf. Ik wil of een kleine hond, of een grote. Middel is zo...Middel
. Een vriend van me fokte langharige zwitserse herders met z'n ex, ze hadden er echt 8 ofzo, super gaaf. Ging hij met 5 van ze met de bus soms
.
.
.