fleurtjeuh schreef:Ik was vandaag even in de vis winkel
Even plantenvoeding halen(k moest eigenlijk filtermedium hebben...), gedroogde muggenlarven en alg tabletten
En toen zag ik deze
[ [url=m/Z3zKFM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Baby kwi kwi's!
Ik heb ze laten zitten...
Die achterste!! Die heb ik in het groot! Wat is het? Hier staat hij bekend als de gele zuignap vis
1,20 aquarium eindelijk klaar, inclusief planten en maar liefst 62 vissen
ik ben alleen nog niet tevreden over de indeling. Heb enkele stenen erbij gedaan, maar alles is zo laag zeg maar. Volgende week eens bij de winkel kijken voor een groot hoog beeld ofzo. Enige beeld wat erin zit ( romeins tempeltje) valt volledig weg in de grootte vd bak.

Het voer voor de vissen zakt redelijk snel naar beneden. Zouden ze hier genoeg aan hebben? Ze zitten nooit op een 'hoopje' te eten maar struinen door de bak heen.
) en zit er stiekem aan te denken een schooltje van andere visjes bij te doen. Van de Boraras-familie bv. Helaas willen drijfplanten het totaal niet doen bij mij door een gebrek aan nitraat. En aangezien ik in juli naar Canada ga wil ik niet nu nog eens beginnen met aparte voeding, dat wil ik mijn vader (die de bak wil verzorgen) niet aandoen. Kleibolletjes heb ik nu wel bij de Cryptocorynes!
zijn echt schattige visjes. Ook erg goed betaalbaar (bij de pets place iig)
heb juist vd week mijn twee ancistrus vissen gratis weggedaan omdat ze altijd alle planten uitgraven.