Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik ga eens wat proberen morgen, bedankt!
dat gaat lastig met deze nieuwe want deze is niet te tillen.

ik heb wel ontdekt dat huisjes en dergelijke worden ingegraven in de bodembedekker, ze graven er onderdoor en zo zakt het steeds naar de bodem. Om dit tegen te gaan heb ik 2 extra plateaus van hout er in gezet, het grote huis in het midden dat staat op die plateaus, zo blijft hij boven de grond
daar onder staat nog een huis maar die is geheel ingegraven en onderdeel van hun tunnelsysteem.

Was al een tijdje van plan mijn gerbilarium opnieuw in te richten, maar wist niet zo goed hoe en wat dus met deze voorbeelden en tips kan ik wel wat!
. Ik heb helaas geen gerbils meer, dus van mijn kant komen er niet echt interessante verhalen meer denk ik

ze waren daar duidelijk liefdevol in handen geweest en mensen gewend, die basis krijgen gerbils echt niet overal en dat helpt enorm met tam maken. In die winkel is ook een heel handig drinkflesje te krijgen met magneten, dat ding vind ik echt een uitvinding voor in aquariums of terraria met knagers.
Eske_B schreef:Ik gooi dit topic even omhoog om jullie mening/ervaring te vragen!
Ik heb/had 2 gerbils van +-3 jaar oud. Een is overleden, de ander zit nu dus alleen. Ik wilde eigenlijk 'stoppen' met gerbils houden na dit paartje, dus twee pups erbij is geen optie.
De overgebleven alleen laten is stressvol, een oud mannetje zoeken en proberen te koppelen is ook stressvol en is geen garantie op succes.
Wat zouden jullie doen?