Galaika schreef:Mijn reu plast als een teef én een reu. Door de benen en 1 been in de lucht
Hah dat doet Woody ook! Als hij hoge nood heeft gaat ie zitten en halverwege gaat pootje omhoog...
Oeps ik zie nu dat ik pas heel wat pagina's achterloop...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
s1993 schreef:Hoe oud is Jaxx eigenlijk?
Obi vindt tot nu toe alles lekker en hij heeft ook altijd honger
Warboel schreef:Otje was echt een super makkelijke pup wat rusten betreft (ook wat een heleboel andere dingen betreft trouwens), die deden we in de bench met een knabbeltje en dan sliep ze snel. Ze vond de bench niet echt heel fijn overigens dus die hebben we maar kort gebruikt. Ik zat toen ook in de ziektewet dus nam d’r ook vaak ff mee naar bed overdag.
Wat eten betreft is ze heel erg moeilijk, ze krijgt KVV en vindt eigenlijk alleen paard, hert en af en toe eens konijn lekker. Mag ook wel gemengd zijn met kalkoen of eens bijvoorbeeld. Heb dr nu eindelijk goed aan het eten, maar dat is echt 1,5 jaar drama geweest. Brokken eet ze overigens al helemaal niet![]()
Onze whippet pup gaat bij de fokker ook KVV krijgen dus dat is wel heel fijn!
Snacks krijgt ze ook alleen maar paard, hert en konijn.
@juval spannend! Duim voor een geslaagde dekking!
Warboel schreef:Otje was echt een super makkelijke pup wat rusten betreft (ook wat een heleboel andere dingen betreft trouwens), die deden we in de bench met een knabbeltje en dan sliep ze snel. Ze vond de bench niet echt heel fijn overigens dus die hebben we maar kort gebruikt. Ik zat toen ook in de ziektewet dus nam d’r ook vaak ff mee naar bed overdag.
Wat eten betreft is ze heel erg moeilijk, ze krijgt KVV en vindt eigenlijk alleen paard, hert en af en toe eens konijn lekker. Mag ook wel gemengd zijn met kalkoen of eens bijvoorbeeld. Heb dr nu eindelijk goed aan het eten, maar dat is echt 1,5 jaar drama geweest. Brokken eet ze overigens al helemaal niet![]()
Onze whippet pup gaat bij de fokker ook KVV krijgen dus dat is wel heel fijn!
Snacks krijgt ze ook alleen maar paard, hert en konijn.
@juval spannend! Duim voor een geslaagde dekking!