Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Utixo schreef:Hoe is het met jullie honden? Ik ben vandaag met Lara bij de dierenarts geest omdat ze extreem veel hijgt en ongemakkelijk is. Het is duidelijk, ze heeft pijn. Ze was er tussen gepropt, eigenlijk was er geen tijd, dus direct inslapen kon niet (ik was door de stress wat onduidelijk geweest bij het afspraak maken). Eerst vond ik dit moeilijk, maar aan de andere kant ben ik wel blij dat hij er de tijd voor wil nemen en het niet gehaast wil doen. Hij heeft haar nog een flinke dosis prednison gegeven tegen de pijn, als deze morgen niet werkt moet ik morgenochtend gelijk bellen, en anders na het weekend bellen voor een afspraak.
Wel moeilijk, want de prednison werkt. Ze is heerlijk rustig en heel haar houding is weer ontspannen en relaxt. Maar ik ga het doorzetten, het is goed geweest. Ze is ruim 13 jaar oud en gaat dwars door de pijnstilling heen. Maar wat ga ik dat beest missen. Ondanks dat ons leven echt veel makkelijker gaat worden, want hoe leuk ze ook is, ze heeft flink wat kronkels en we moeten in iedere situatie rekening met haar houden. Maar toch...