De konijnenfamilie hopt door naar deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gigixponys

Re: De konijnenfamilie hopt door naar deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 17:19

OMG ik wil strootje! <3

Ja, heb ook niet eerder een konijn gehad dat zo doet haha. Napoleon stampt heel af en toe, ook als het haar wat te lang duurt. Maar Herbie dus echt elke dag.
Ook als ik hem op het gras zet begint hij meteen te schrokken terwijl de rest eerst wat rondkijkt. :')

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 18:35

Ahhhh wat een schatje <3 Elke keer denk ik: nee, ik wil DIE! Neeee... DIE is nóg leuker!! Neeeeee, toch DIE! _O- Ze zijn allemaal zo geweldig leuk <3

Hier is er ook 1 of soms 2 die dat doen inderdaad.. heel irritant := Maar ik ga het niet eens proberen af te leren.. dat geduld heb ik echt niet.. hij is wel ook een van de laatsten die altijd eten krijgt, misschien moet ik 't voeren qua volgorde eens omdraaien :P

Haha altijd schrikken inderdaad Jannicke! := Hier lagen ze ook allemaal zo vanmiddag :=

Kimberley, fijn dat je de geslachten nu weet! :D Makkelijk onthouden zo ja! Lucky you haha :D
Ben benieuwd wat Bailey gaat doen van 't weekend....

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-21 18:38

Gigi, de mogelijke vader is dan haar broertje -O- de dierenarts had natuurlijk gezegd dat het 2 mannetjes waren, dus ze hebben een paar dagen voor ik haar kwam halen samen gezeten nadat haar broertje terugkwam van een "nieuw" baasje...

Ze zijn van 4 nov en ze zou dan tussen 4 en 6 maart gedekt kunnen zijn... nog wel erg jong, maar het kan natuurlijk... we shall see!

Naiwhl, oooooh wat een schattige foto en wat een joekel! :oo

Jolmer, sooooo cute! <3
Mooi zo allemaal rond het voerbakje, mooie gekleurde beebs!

Gigi, super irritant trouwens dat stampen :=

Jannickee, jeetje die ligt wel ECHT dood :=

Foto's van het buitenspelen in een eigen foto topic!

[BB-ITP] 3 weken oude bunny's voor het eerst naar buiten

NAIWHL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 18:57

Gigixponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 20:29

Nou, hij heeft daarnet niet gestampt! Wrs omdat zijn hooibak in de weg stond waar hij maar 3x over gevallen is bij het heen en weer rennen. _O-
Volgorde omdraaien zou kunnen werken, maar ik vrees dat mijn dames dan ruzie gaan krijgen als hun als laatste eten krijgen. Die zijn ook niet bepaald geduldig. :+

Oh haar broertje, dat is niet goed. En ze is bijna 5 maanden nu dan? Ze lijkt al zo groot in vergelijking met Herbie! Herbie snapt iig nog niet hoe die balletjes werken, dus hopelijk haar broertje ook niet haha.
*gaat meteen naar het andere topic kijken*

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 20:45

Wat een leuke baby’s!

Ik heb hier ook stampers. Als ik ze vanuit de ren terugzet in het hok kunnen ze nog wel eens stampen. Ik moet er altijd om lachen. Altijd moet er wel 1 het laatste woord hebben

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-21 20:58

Gigi, ze is ook best groot, ze is nu iets groter dan Brownie, maar die is best wel klein (iig kleiner dan alle nhdtjes bij die fokker)!
We zullen zien of ze drachtig is...
Nou heb ik gehoord dat 1e lijns incest nog niet extreem erg is, als je er maar niet mee verder fokt. Uiteraard nooit goed incest, maar als ze kleintjes krijgt, dan is dat helaas zo, hopelijk trekt ze het zelf!

Och naiwhl! Ook een mooierd! <3

Geen gestamp *\o/* hij heeft je klachten gelezen denk ik :+

jeetje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 22:51

Even een update wat betreft de koppeling Nappie en Rosie. Nappie negeert haar behoorlijk. Nu weet ik van vorige koppelingen dat hij een langere tijd nodig heeft om te wennen. Het is gewoon een irritant konijn. Probeer je het hem naar zijn zin te maken (reis je 100km enkele reis voor een mogelijk passend vriendinnetje), is het nog niet goed. Mag ook wel wat voor terugkomen van zijn kant vind ik :j

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 11:06

Hier stampt Wombat ook wel eens, moet er idd soms gewoon om lachen. Beetje humor erin houden haha :P

@jeetje77 Ik zou negeren eigenlijk helemaal niet zo verkeerd vinden! Beter negeren dan aanvallen. Uiteindelijk komt de interesse wel :) Hier heeft het 3 maanden geduurd, het was altijd vechten vanuit Wombat. Toen kwam het negeren, interesse tonen, en nu zijn ze onafscheidelijk :j

jeetje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 11:32

Ik wacht het ook mooi nog af hoor. En ben blij dat ie nog ff bij de opvang is. Al mis ik dat maffe best ook natuurlijk. Maar zijn ex hobbelt hier nu ook nog. Die kunnen we bij der opvang inleveren als we Nappie en Rosie ophalen. Helaas heb ik echt geen plek voor 2 koppels. Zij had anders ook best mogen blijven. Na 2 jaar proberen was ik ook wel gehecht geraakt aan haar. Maar Nappie en zij gaat gewoon niet meer samen helaas.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 14:18

Z'n ex hihi :=

Haha Gigi, ik zie 't helemaal voor me, het struikelen enzo :')
Zou inderdaad goed kunnen dat 't helemaal bal wordt als ik de volgorde ga aanpassen.. dan krijgen hier ook de groepen met dames het laatst.... ik ga het zo eens proberen.. 't is weer tijd voor de brokjes!!

Wat een toffe drinkbak naiwhl! Hoe kan ik je anders noemen, want dit ga ik niet onthouden en moet ik steeds terugzoeken _O-

NAIWHL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 15:38

Negeren vind ik ook geen slecht teken. Hanna vloog toen we deze groep gingen koppelen telkens met 1 in de haren. Dat was nummer 5 (Zwartje) en hebben we ook weer terug gebracht naar de opvang helaas. Maar niet alles kan goed gaan.

En ik ga ook wel bij de naam 'Janneke' Mag je ook voor mij gebruiken hoor :')
Als ezelsbruggetje. Het staat voor Niet Alles Is Wat Het Lijkt.
Een verschrikkelijke film die ik ook met vriendinnen gemaakt heb _O-

Kan mijn naam nog aanpassen. Kan er ook bendevanellende van maken misschien. Dat zijn konijnen immers :D :+

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 15:44

Oh! Janneke kan ik :D En het ezelsbruggetje werkt ook wel denk ik ja hahaha.. :P

Achaiah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 15:57

Oh mensen kinderen, ik ben echt zo slecht in topics bijhouden :o
Begint altijd heel fanatiek _O- en dan uiteindelijk denk ik oké nu kan ik echt geen fatsoenlijke bijleespost meer maken, en uiteindelijk durf ik me niet meer te vertonen _O- _O-
Ik lees wel gewoon alles mee trouwens, maar het reageren gaat in de praktijk wat minder, sorry :=

Super lief dat er naar Sparrow gevraagd werd, hij doet het super! Hij is er weer helemaal bovenop en eet en drinkt weer net zo goed als voorheen! *\o/*

Ben hier buiten begonnen met het buitenverblijf. Best ook wel beetje trots dat ik dat “even” ga Bob de bouwen :)) Alle planken met de hogedruk schoongespoten en opgeschuurd en de onderkant in elkaar gezet alvast.

Afbeelding

Nacho’tje is een hele Nacho aan het worden <3

Afbeelding

En Sparrow is gewoon zijn heerlijke schattige relaxede zelf <3
Afbeelding

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 15:59

hahah achaiah zoo herkenbaar! soms zijn er 2/3 pagina's bij in 2 dagen en denk ik; o oh :') :') Dat ziet er al mooi uit! Lekker groot :)

naiwhl = janneke _O_ dat is makkelijker haha!

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 16:42

Gaaf zeg die waterbak NAIWHL! Of Janneke hahaha.

Fijn Gigixpony, geen gestamp! Haha

Moeilijk Jeetje! Maar negeren is inderdaad niet persé slecht. Hier ook met de eerste koppeling gehad, dat was beter dan mn 2e koppeling waarbij de haren in t rond vlogen.
Wel jammer dat zn ex en hij niet samen meer gaan!

Ahh knappe Nacho! En knappe Sparrow! Fijn dat alles goed gaat!
En mooi als je verblijf zo zeg! Hoe groot wordt het?

Ik ga trouwens ook wel eens onder de naam Celine. Luister ik ook naar :+

Hier vandaag de baby’s buiten gehad, ben zelf niet helemaal lekker, maar dacht nouja dat is goed voor mn weerstand toch, lekker in t zonnetje haha.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Achaiah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 17:01

Wat toch een vreselijk knappe baby’s zijn het! <3

De ren word 25 m2. Om het hoekje komt nog een stuk van 2 of 3 bij 1, waar het nachthok komt met iets van een dak van golfplaten zodat die altijd water en winddicht is dus het hele geheel word ongeveer 30 m2, kan Nacho lekker sprintjes trekken en Sparrow geen idee hebben wat ie met de ruimte aanmoet _O-

jeetje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 17:12

Oh die baby foto's.... Kwijl.
Nappie zijn ex is ook echt een schoonheid.
Afbeelding
En zo gegroeid. Kwam als een nieuwsgierig maar bang konijn. Het is niet een knuffelkonijn, maar ze komt altijd een boks brengen. En kijken of je eten hebt.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 18:12

Een boks brengen _O- Alsin: high five? Wel een knapperd idd!

Ohhh die babies!! <3 zo schattig

En dat is een grote ruimte, 25m2!! Lucky buns <3

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 18:29

Die baby konijntjes zo práchtig <3

Achaiah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 18:45

Ik haast me er nog niet té hard mee en hou nog planken over voor het geval het helemaal anders moet want ik voel aan m’n water dat ze totaal niet bij elkaar gaan passen qua karakter en het leeftijdsverschil veel te groot is.
Maar laten we maar hopen dat m’n water helemaal ongelijk heeft en ze gewoon super leuk worden samen :+ ik ga het volgende week proberen!

En zo niet dan moet het anders en keer 2 want ik ga geen van beide weg doen :')

jeetje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 18:46

laughterline schreef:
Een boks brengen _O- Alsin: high five? Wel een knapperd idd!

Oh ja ik zeg boks, en ze drukt haar snuitje tegen mijn knokkels. Vergelijkbaar high five idd.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-21 19:06

OMG CELINE! Ik ben ZOOOO in love met "mijn" konijn! <3

Jeetje, lol, een boks, brownie doet dat idd ook heel veel!
Ben benieuwd hoe de koppeling verder verloopt...

Achaiah, wat een ruimte! Al vind ik 30m2 lastig inschatten qua hoe groot het is :+
Ik hoop ook dat je water ongelijk heeft, zou jammer zijn, anders heb ik hier nog wel een zwartje over!

Achaiah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 20:07

Haha, hij is 4 meter breed en 6 meter lang. Oppervlak is dan 25m2.
En ik zal het in gedachten houden! Maar vooralsnog ga ik het wel echt de kans geven en hoop dat het lukt want ik streef niet perse naar het hebben van 4 konijnen :+

NAIWHL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 21:43

Mooi formaat ren Achaiah. Daar zullen de nijnen blij mee zijn.

Wat leuk een boks. Hier doen we altijd het spelletje ‘nekkebreken’ als ik kom voeren of de ren in wil stappen. Dan huppen ze zo om mij heen dat ik bijna elke keer weer mijn nek breek...