Tig verschillende soorten kvv.
Denk dat ik gewoon es een doos bestel en dan zelf ga ophalen als t in de buurt is. Eens kijken hie en wat
Edit:
Zit er 1, 6 minuten van mijn huis. Vervelend

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiwiwitje schreef:Ik heb nog contact met de pups van chick uit t eerste nest. Met de ene wat meer dan de andere.
Met de pups van Boellie ook met allen contact.
lshannah schreef:Interessant al die info over voeding!
Ik heb vandaag wat leuks: ineens een privébericht van iemand die een zusje van Beau heeft. De gelijkenissen zijn treffend, behalve dat haar hond langer haar heeft dan Beau. Hebben jullie contact met broers/zusjes uit hetzelfde nest?
kiwiwitje schreef:Nee geen reünie gehad.
Maar voor mij hoeft t ook niet zo. Ik ben niet zo van de groepen mensen
lshannah schreef:kiwiwitje schreef:Nee geen reünie gehad.
Maar voor mij hoeft t ook niet zo. Ik ben niet zo van de groepen mensen
@Kiwiwitje Dat kan natuurlijk ook nog. Houd je zelf ook contact met de toekomstige eigenaren van je puppy’s?
@Warboel, wat gaaf die foto’s! Straalt het plezier van af. Ik zit te dubben om de fokker te contacteren, ben eigenlijk wel benieuwd naar de andere broers en zussen.
@mvdende wat jammer! Dit was heel spontaan, denk dat de fokker haar had doorverwezen naar het Instagramaccount van Beau.
Warboel schreef:Bij welke fokker komt Saartje eigenlijk vandaan, Limoen? Asking for a friend
Zoe_97 schreef:Ik ben verliefd![]()
[ [url=m/1Rygjl.jpg]Afbeelding[/url] ]
lshannah schreef:Interessant al die info over voeding!
Ik heb vandaag wat leuks: ineens een privébericht van iemand die een zusje van Beau heeft. De gelijkenissen zijn treffend, behalve dat haar hond langer haar heeft dan Beau. Hebben jullie contact met broers/zusjes uit hetzelfde nest?
Warboel schreef:Bij welke fokker komt Saartje eigenlijk vandaan, Limoen? Asking for a friend