Tig verschillende soorten kvv.
Denk dat ik gewoon es een doos bestel en dan zelf ga ophalen als t in de buurt is. Eens kijken hie en wat
Edit:
Zit er 1, 6 minuten van mijn huis. Vervelend
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
De kat ligt wel altijd op de vensterbank. In de ochtend standaard; soort ochtend ritueel haha en als ik of Luciën met arya wandelen zijn, dan ligt ze te wachten tot je terug komt.
Heb om me heen ook nog niet echt gehoord dat honden dat dus ook niet lekker vinden en dat het overstappen op KVV vaak juist heel positief uitvalt bij slechter etende honden.
Toen snuffelde ze even aan 'm, blafte ze even uit onzekerheid en trok het wel weer snel bij toen hij blij bleef en ging aaien. Bij de rest van de wandelaars, fietsers, geiten, honden, hardlopers die we tegen kwamen heeft ze zich gewoon super gedragen xD
Vandaag was het weer raak

ze had echt een monday mood, wilde niet uit bed
ik ging douchen vanochtend en meestal gaat ze dan mee de badkamer in maar ze wilde op bed blijven liggen... lui varken haha.
echt supermooie foto’s van Arya, wat is ze toch knap! Foto’s zijn ook mooi bewerkt! Jij maaktje foto’s ook met een iPhone toch?
eten met Ot is altijd een soort Russisch roulette, bevalt d’r lievelingssmaak nog, of gaat ze d’r neus ervoor optrekken... Paardenvlees vindt ze vaak wel goed te doen maar soms ook ineens niet
. Eerder een 8plus gebruikt, en nu sinds augustus de 11pro max. Ik bewerkt altijd wel nog even na in Lightroom omdat ik het leuk vind om daar wat mee te doen; zowel de gewone dingen wat versterken maar ook vaker spelen met andere kleuren filters enz.
Ik zit nu idd telkens te klooien met half ontdooide worsten snijden, afwegen en bloed wat wegloopt na 't ontdooien enz hahaha. Maar is meer m'n eigen onhandigheid erin nog denk ik wat het wat bemoeilijkt haha. Gaat alweer wat beter nu met preppen en zorgen dat ik niet zo knoei
Moet je denk ik even een routine in krijgen haha.
(we hebben handschoenen) echt een teut hahah. Ik woon echt samen met 2 enorme drama queens
geen zin om steeds de laptop erbij te pakken. Maar het is wel echt zo de moeite waard want het zijn gewoon kwalitatief supermooie foto’s die die telefoon maakt!
kiwiwitje schreef:Ik heb nog contact met de pups van chick uit t eerste nest. Met de ene wat meer dan de andere.
Met de pups van Boellie ook met allen contact.
heel kinderlijk, maar ben zo enthousiast.
lshannah schreef:Interessant al die info over voeding!
Ik heb vandaag wat leuks: ineens een privébericht van iemand die een zusje van Beau heeft. De gelijkenissen zijn treffend, behalve dat haar hond langer haar heeft dan Beau. Hebben jullie contact met broers/zusjes uit hetzelfde nest?

kiwiwitje schreef:Nee geen reünie gehad.
Maar voor mij hoeft t ook niet zo. Ik ben niet zo van de groepen mensen
. Houd je zelf ook contact met de toekomstige eigenaren van je puppy’s?
lshannah schreef:kiwiwitje schreef:Nee geen reünie gehad.
Maar voor mij hoeft t ook niet zo. Ik ben niet zo van de groepen mensen
@Kiwiwitje Dat kan natuurlijk ook nog. Houd je zelf ook contact met de toekomstige eigenaren van je puppy’s?
@Warboel, wat gaaf die foto’s! Straalt het plezier van af. Ik zit te dubben om de fokker te contacteren, ben eigenlijk wel benieuwd naar de andere broers en zussen.
@mvdende wat jammer! Dit was heel spontaan, denk dat de fokker haar had doorverwezen naar het Instagramaccount van Beau.
En 1 broertje bij de eigenaar van de dekreu. Heb met allemaal af en toe contact.
Warboel schreef:Bij welke fokker komt Saartje eigenlijk vandaan, Limoen? Asking for a friend
Zoe_97 schreef:Ik ben verliefd![]()
[ [url=m/1Rygjl.jpg]Afbeelding[/url] ]

lshannah schreef:Interessant al die info over voeding!
Ik heb vandaag wat leuks: ineens een privébericht van iemand die een zusje van Beau heeft. De gelijkenissen zijn treffend, behalve dat haar hond langer haar heeft dan Beau. Hebben jullie contact met broers/zusjes uit hetzelfde nest?
meer dan 'podengo met iets anders erin' en 'ongeveer geboren op 12-12-2015' weet ik gewoon niet van zijn achtergrond haha. Geeft niks, hij is er niet minder lief om, en via de podengo groep hebben we altijd mensen die ook graag ervaringen uitwisselen. Omdat er vlakbij een 'vooral-podengo-opvang' zat, zitten er ook veel podengo-mixjes in deze regio. Warboel schreef:Bij welke fokker komt Saartje eigenlijk vandaan, Limoen? Asking for a friend
Echt een lot uit de loterij. Een goede, mooie, gezonde Saluki met een goed karakter is lastig te vinden. Wij hebben 'm
Gewoon geteste ouders, goede lijnen, stamboom etc.
En 1 is dus naar de vader van de pups gegaan.
nouja dat lot van het “eenmalig een nestje” fokker heb ik al naast me op de bank liggen
Zahra is wel echt een lieverd inderdaad! Ach er komt vast vanzelf wat op m’n pad, voorlopig hebben we toch nog een te klein huis voor een Saluki erbij. Een tweede Windsprite op termijn kan nog wel