kiwiwitje schreef:kijk nog maar 2,5 hoektandje te gaan dan
Precies!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
EmptyWords schreef:wat fijn dat boellie weer lekker is opgeknapt. Zal wel fijn zijn, pijnloos kauwen
Ymor schreef:Wat fijn voor boellie!! Nu weer lekker genieten van al het lekkers.
Limoen schreef:dierenfan schreef:Hoe blij kun je zijn als je hond eet?!?
Kymo wil s ochtends niet eet. Al vele maanden een drama en gezien wij 4 a 5 x per week s ochtends om 6 uur vertrekken met de auto waar hij tot 8 uur in zit was het niet fijn. Steeds weer gal in de auto. S middags eet hij super overigens maar dus maar 1x per dag. Wel dan gerust 220 gram cavom. 250 gram dan spuugt hij het terug uit. Hij is maar een klein hondje met zijn 16 a 17 kilo natuurlijk.
Toen s middags vers vlees a 200/250 gram geprobeerd met 150 gram cavom. Dan nog steeds regelmatig gal dusss wil gewoon 2x voeren. S ochtends vers dat eet hij niet. Uiteindelijk langhoudbare worsten gekocht. Ging week goed en weer klaar. Toen hoogwaardig blikvlees, gaat best goed zo'n 100 a 200 gram krijg ik er wel in maar die geuren s ochtends om 5 uur zijn niet echt fijn.
Kon een zak Royal canin digestive care over nemen. En zowaar meneer eet het al 2 weken zeer goed s ochtends zo'n 100 gram. Nu ben ik geen royal canin fan maar mijn hond dus wel. Hoewel andere varianten eet hij overigens niet van royal canin. Ook soft brok van bosch weigerd hij. Acana, wolf of wilderness, lukullus, purizon, renske, lidl, hij moet niets.
Meer moeilijke eters en waar worden die gek van??
Pff, praat me er niet van. Zahra is een echte uitdaging met eten. Met haar Oosterse Prinsessengedrag.
Al zoveel geprobeerd, inmiddels wil ze op dit moment alleen maar vers eten, dus daar gaan we dankbaar gebruik van maken.. Zahra eet 's ochtends vroeg ook niet trouwens. Die moet echt even opstarten en eet liever wat later op de ochtend. Is dat geen optie?
IMJ schreef:Ga je wat anders doen dierenfan? Of voorlopig thuis?
Vandaag met onze Charlie naar het bos geweest waar we afgesproken hadden met zijn volle zus die 2 jaar ouder is. Zo leuk om te zien! Toch een beetje in de toekomst kijken, ze lijken zoveel op elkaar!
punjab schreef:Vanwege de afstand Dierenfan? Al wat anders of lekker van je hondjes genieten?
Imj was het leuk met zus, lijken ze op elkaar?
Gisteren lekker wezen wandelen en Senna wilde weer ff voor zeehond en duikboot spelen.
[ [url=m/S7yvJg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lIC7Vd.jpg]Afbeelding[/url] ]
IMJ schreef:Hoe gaat het met alle honden? Lekkere wandelingen gemaakt met deze prachtige dagen?
kiwiwitje schreef:Hier was t ook echt te warm om echt te wandelen. ja sochtends koelt t goed af indd. Maar ik weiger sochtends vroeg te wandelen