Ook vertelde ze dat hij absoluut niet lief deed door het hek heen naar de grotere honden en dat ze juist daarom wilde proberen of het zonder hek wel goed ging. Wat verwacht je dan...
Ik heb ook al op de lokale Facebook pagina's en in hondengroepen geplaatst. Ook al veel mond op mond reclame bedrijfjes benaderd zoals ik hier boven al had geschreven.
Edit: ho ondertussen hadden anderen ook alweer gereageerd.
CB, dat zegt mijn gevoel dus ook. Met Dundy had ik het allemaal prima gevonden, die snauwt wel van zich af en laat zich niet kennen. Maar Dexter wel en dat vind ik en sneu voor hem en niet veilig.
Nicky91, we wonen nu bij mijn schoonouders. Mijn schoonmoeder kan niet zo goed omgaan met Dexter en zeker niet als er niemand is. Een gedragstherapeut vind ze helaas onzin (al komt er in de kerstvakantie wel eentje langs op ons initiatief) en van ons neemt ze niet zo goed tips aan. Op de dagen dat vriend en ik allebei weg zijn moet hij dus naar de opvang.
Dan is er imo ook geen 2 kanten verhaal - want Kaus zal echt wel van te voren geweten hebben hoe het pension werkt bv. Maar als er afspraken overeengekomen worden, moeten die afspraken gewoon nagekomen worden. Simpel imo. Als zij zelf akkoord zijn gegaan (want het is echt niet zo dat pensions niet tegemoet komen in wensen van eigenaren als ze dat wel kunnen) met Dexter niet bij grote honden zetten toen Kaus aangaf dat het niet goed gaat, moeten ze niet nu opeens toch zelf gaan proberen of het wel kan en dat doodleuk vertellen ook alsof er niks aan't handje is en ze de tijd nog niet nemen om met je te praten en je de deur uitwerken - dat vind ik ook al kwalijk; de manier waarop er nu gecommuniceerd wordt naar een klant. Dan hadden ze vooraf duidelijk moeten zeggen: sorry, we kunnen dat niet uit elkaar houden. En dan had Kaus toen kunnen beslissen of ze dan alsnog dit pension wilde gebruiken of niet. Maar dat ze opeens gewoon dingen gaan uitproberen (om wat voor reden dan ook) Zonder overleg, vind ik wel echt kwalijk ja. Maar goed, zoals gezegd, ik heb al een afkeer voor pensions dus mij zul je sowieso niet overhalen met je standpunt hihi. Maar in deze specifieke situatie vind ik inderdaad dat dit pension echt fout bezig is ja
Ik ga dus vanmiddag maar even langs (Dexter is vandaag thuis) zodat ik kan zien dat ik met de juiste persoon spreek.

en onze 2e wist alleen hoe bordercollies werkten en dat werkt voor hem dus absoluut niet.
.
Jip vind onder de douche ook niet zo tof.