Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
 .                                                         

.
 . .
 .                                                         

lekker ontbijt!
 lekker ontbijt!  

. Dan breekt de hel los
 . Dan breekt de hel los                                                         
 .
 . . Ik wou haar even "pakken" (niet oppakken maar gewoon dat ze stil blijft zitten) maar vandaag had mevrouwtje daar geen zin in dus heeft ze me in mijn vinger gebeten..
 . Ik wou haar even "pakken" (niet oppakken maar gewoon dat ze stil blijft zitten) maar vandaag had mevrouwtje daar geen zin in dus heeft ze me in mijn vinger gebeten..  Toen liep ze naar de andere kant van de ren richting de deur, en aangezien ik dacht dat ik de deur wel even open kon laten staan, heb ik ze snel vastgepakt (sorry Lilly
 Toen liep ze naar de andere kant van de ren richting de deur, en aangezien ik dacht dat ik de deur wel even open kon laten staan, heb ik ze snel vastgepakt (sorry Lilly   ), en nu is mevrouw weer voor een paar dagen boos op mij.. En nu voel ik me dus weer schuldig omdat ik ze misschien te hard heb vastgepakt en haar pijn heb gedaan.
 ), en nu is mevrouw weer voor een paar dagen boos op mij.. En nu voel ik me dus weer schuldig omdat ik ze misschien te hard heb vastgepakt en haar pijn heb gedaan.