Heel leuk gedaan Mando! Ben jij nou de aanstichtster van de run op plantenbakken bij de Action?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mando schreef:Hij durft haha
Denk dat het wel wat egaler wordt.
Haha ik had mijn idee van het kattenhuisje op de fb pagina van de action gezet.
Krijg zoveel leuke reacties.
Mandyy schreef:Mando schreef:Hij durft haha
Denk dat het wel wat egaler wordt.
Haha ik had mijn idee van het kattenhuisje op de fb pagina van de action gezet.
Krijg zoveel leuke reacties.
Ik heb hem ergens op FB voorbij zien komen, wist niet dat het jouw idee was. Super leuk!
Ik heb al een tijdje niets in het topic geplaatst, lees wel vaak mee. Hier gaat het erg goed. Mel is in een jaar bijna 1,5 kilo afgevallen (nog 100 gram te gaan). Volgende maand met beide naar de dierenarts voor inentingen.
Weissjee schreef:Jeetje wat goed zeg. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Hier een te dikke kater en krijg hem niet aan het afvallen, krijgt wel steeds minder. Maar lijkt echt aan te komen van lucht...
pradadaan schreef:Wat een leuk topic!
Vorig jaar heb ik 2 kittens gekocht. 2 boerderij katjes (beide katers) maar uit verschillende nestjes.
Jack
[ [url=m/2oAfGX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cody
[ [url=m/XcpX22.jpg]Afbeelding[/url] ]
ondertussen zijn ze zo:
[ [url=m/94Ru01.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Xc4NX3.jpg]Afbeelding[/url] ]
en vandaag heb ik versterking voor het team opgehaald
Miley. Poesje en halve noorse boskat.
[ [url=m/9wfJrv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mZqHiI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mossel schreef:Leuke aanwinst pradadaan.
Ik haal enkel de stofzuiger over de krabpaal, hij is denk ik ook een keer toe aan vervanging, maar helaas geen geld voor
[ [url=m/jXH9Kw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Memphis is nu met een kippenbotje aan het spelen die de hond heeft laten liggen( geen zorgen is rauw)
rainbow8 schreef:Mossel schreef:Leuke aanwinst pradadaan.
Ik haal enkel de stofzuiger over de krabpaal, hij is denk ik ook een keer toe aan vervanging, maar helaas geen geld voor
[ [url=m/jXH9Kw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Memphis is nu met een kippenbotje aan het spelen die de hond heeft laten liggen( geen zorgen is rauw)
Je kan toch sisaltouw halen en het zelf doen..
Mandyy schreef:Weissjee schreef:Jeetje wat goed zeg. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Hier een te dikke kater en krijg hem niet aan het afvallen, krijgt wel steeds minder. Maar lijkt echt aan te komen van lucht...
Van onbeperkt brok naar 2 x per dag brok (hoeveelheid aangehouden zoals op de verpakking aanbevolen staat).
Apart voeren van m'n andere kat, al eten ze tegenwoordig niet meer uit elkaars bakje.![]()
Maandelijks wegen en eventueel voer aanpassend
Ze krijgt 1 x per week een half kuipje natvoer en 3 snoepjes per dag.
Het ging eigenlijk heel soepel.
Mossel schreef:rainbow8 schreef:Je kan toch sisaltouw halen en het zelf doen..
Hoe ga je dat vast zetten dan? Nietmachine heb ik niet en lijm gaat nooit blijven zitten zo ruw als hun 2 eraan hangen