Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Mijn oude Miep is ook niet gek op regen, maar hé! Actie is actie, heej! Mijn oude rus kon het niks s helen. Ging gewoon in de regen liggen slapen. Maar deze....nope. Peins er niet over
En het isnog wel een rus en geen hond uit Zuid Europa ofzo. Ben benieuwd goe het met sneeuw gaat...
Fabster schreef:Is Sjaak je paard? Mijn paard heet nl ook Sjaak. En Sjolvir, dat is inderdaad oppassen met de hond en de paarden. Maar zestaan hier aan huis. Ik ben daar scherp op. Het is nog altijd goed gegaan (ik heb fretten gehad, dus ik heb ogen in mijn achterhoofd
). Maar het kan inderdaad goed fout gaan.

prima dat je de hond eerst wil zien, begrijp ik, heb ik bij Viktor ook gedaan. Maar dat pas bedenken wanneer alles al helemaal rond is vind ik apart.
ze hebben de keus om naar beneden te gaan soms doen ze dat ook wel even maar voornamelijk hier boven.
.
. Even ZhuZhu verteld dat we dat dus niet zo gaan doen. Het zijn wel een stel muppets samen, hoor....
anders ben ik steeds de bench aan het verplaatsen want als we weg gaan moet ze ook in de bench. Als ze moet rusten ook in de bench en dat ze dat haar veilige plek is. Dan ben ik dat ding in de ochtend naar beneden aan het sjouwen en in de avond weer naar boven. Lijkt me ook minder verwarrend voor haar. 
. Maar dat maakt ze meer dan goed in gedrag en schattigheid.
ik snap wel dat je het sneu vind. Hoe was het wk? Doe je zelf ook aan schapendrijven of is het 'gewoon' een interesse?

Zie profiel voor foto's.