man afkomst: 6% dominant zilver (enkele factor) split voor fallow bont {X1: cinnamon} 6% dominant zilver (enkele factor) split voor fallow bont 6% wildkleur split voor fallow bont {X1: cinnamon} 6% wildkleur split voor fallow bont 6% dominant zilver (enkele factor) bont split voor fallow {X1: cinnamon} 6% dominant zilver (enkele factor) bont split voor fallow 6% bont split voor fallow {X1: cinnamon} 6% bont split voor fallow 6% dominant zilver (enkele factor) split voor bont {X1: cinnamon} 6% dominant zilver (enkele factor) split voor bont 6% wildkleur split voor bont {X1: cinnamon} 6% wildkleur split voor bont 6% dominant zilver (enkele factor) bont split voor {X1: cinnamon} 6% dominant zilver (enkele factor) bont 6% bont split voor {X1: cinnamon} 6% bont
pop afkomst: 6% dominant zilver (enkele factor) cinnamon split voor fallow bont 6% dominant zilver (enkele factor) split voor fallow bont 6% cinnamon split voor fallow bont 6% wildkleur split voor fallow bont 6% dominant zilver (enkele factor) bont cinnamon split voor fallow 6% dominant zilver (enkele factor) bont split voor fallow 6% bont cinnamon split voor fallow 6% bont split voor fallow 6% dominant zilver (enkele factor) cinnamon split voor bont 6% dominant zilver (enkele factor) split voor bont 6% cinnamon split voor bont 6% wildkleur split voor bont 6% dominant zilver (enkele factor) bont cinnamon 6% dominant zilver (enkele factor) bont 6% bont cinnamon 6% bont
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-16 10:00
Foto van het piepei doe ik maar niet Ziet er ook nog niet zo spannend uit. De ouders komen nu al helemaal niet graag van het nest en ik wil ze verder niet teveel verstoren. Ik zag alleen net wat donkere vlekjes op het ei (het eerste teken), dus heel even geluisterd en ja hoor, duidelijk getjirp Dat betekent dat de baby door de luchtzak heeft geprikt en zich nu een weg naar buiten gaat knagen. Het is nog niet begonnen met zichzelf uit het ei te prikken, dus het zal op z'n vroegst pas vannacht of morgen zijn denk ik. Maar het kan ook nog wel 48 uur duren
Vanavond kijk ik weer even
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 07-04-16 10:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Dit was vannacht ook bizar trouwens Om 01:30 uur gefilmd door de camera. Je hoort opeens een hard geluid en iedereen is in paniek. Zelfs Dainty, Djinti en Merel schoten van het nest af. Joy bleef trouwens wel netjes zitten Geen idee wat het geweest is!
Voor vogels in diepe rust is dit een hard geluid En ze zijn stekeblind in het donker (vandaar dat er nog licht brand rond de volieres), en dat is maar goed ook. Want in blinde paniek (letterlijk) kunnen ze echt hun nek breken! Dat is een van mijn grootste angsten. Vorig jaar zonder verlichting zijn ze ook weleens 's nachts geschrokken en dan gooien ze zich in volle vaart tegen de tralies. Dat kan je serieus dode vogels opleveren We zijn nu ook op zoek naar goede verlichting voor de volieres. Tot die tijd hangt er een lichtslang.
2 PIEPEITJES MET BARSTJES!!!!!!! Allebei bij Aura en Hermes. Voor eitje 2 is dat wel heel vroeg. Het is pas 16 dagen oud! Die moet ik dus goed in de gaten houden.
Ik kom hier ook meevolgen! Heb je topic helemaal gelezen en wat ontzettend leuk Ik heb normaal niet zo veel met vogels, maar dit vind ik toch wel heel erg schattig.