Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cam schreef:Ik heb helaas het weekend de moeilijk beslissing moeten nemen en heb mijn kanjer maandag in laten slapen.
Hij wilde niet meer goed eten en als hij stil stond zakte hij door zijn achterbenen en kon dan niet meer omhoog komen.
14 jaar en 6 maanden is hij mijn schaduw geweest en hoefde ik me maar om te draaien en stond hij achter me. Tot een jaar geleden was hij altijd bij me. Maar het laatste jaar kon hij dat niet meer. Ik ben helemaal kapot.
cam schreef:Ik heb helaas het weekend de moeilijk beslissing moeten nemen en heb mijn kanjer maandag in laten slapen.
Hij wilde niet meer goed eten en als hij stil stond zakte hij door zijn achterbenen en kon dan niet meer omhoog komen.
14 jaar en 6 maanden is hij mijn schaduw geweest en hoefde ik me maar om te draaien en stond hij achter me. Tot een jaar geleden was hij altijd bij me. Maar het laatste jaar kon hij dat niet meer. Ik ben helemaal kapot.
Jolien87 schreef:Leeneliefje, hoe gaat het met jullie nieuwste roeddellid?
Wij hebben voor Renzo vandaag een nieuwe pijnstilling gekregen omdat de Rimadyl geen effect meer leek te hebben, voor de DA was dit niet onbekend omdat het kan zijn zijn lichaam als 't ware resistent is geworden tegen de werkende stof. Dus nu heeft hij Meloxidyl, dit is een drankje dat we met een spuitje in zijn bek moeten zien te krijgen. Ik ben benieuwd of dat een beetje gaat lukken morgenochtend.
Daarnaast heb ik ook direct glucosamine complex speciaal van De groene os meegenomen om eens te kijken of hij hier iets aan heeft.
Verder is het nog steeds een blij ei, alleen het lopen gaat momenteel heel erg traag.
beatje schreef:Als er nog mensen intresse hebben in oudere honden,in belgie zijn meer dan 400 honden in beslag genomen inerbarmelijke staat.Ze zitten verdeeld over heel belgie in een aantal asiels.Onder de honden zitten een aantal oudere hondjes en honden. Echt van chiuahua tot berner senners,keeshondjes husky's ik zag drie oudere jack russel teefjes voor bij komen weimaraners in zeer slechte staat te triest voor woorden. http://www.broodfok.be/meer/nieuws/33-o ... -kasterlee
Zoe_97 schreef:beatje schreef:Als er nog mensen intresse hebben in oudere honden,in belgie zijn meer dan 400 honden in beslag genomen inerbarmelijke staat.Ze zitten verdeeld over heel belgie in een aantal asiels.Onder de honden zitten een aantal oudere hondjes en honden. Echt van chiuahua tot berner senners,keeshondjes husky's ik zag drie oudere jack russel teefjes voor bij komen weimaraners in zeer slechte staat te triest voor woorden. http://www.broodfok.be/meer/nieuws/33-o ... -kasterlee
Erbarmelijke staat is zwaar overdreven... Heel erg van de beestjes maar ik ben vrijwilliger in Sint-Truiden en wij hebben98 van de hondjes. Diertjes zien er goed uit en doen het erg goed. Het ergste wat ze hebben is een hoop met oormijtjes.
Ik bedoel dit trouwens niet negatief. Maar de media overdrijft enorm en zijn zo selectief met wat ze tonen. Maar snel een nieuw huisje vinden is natuurlijk beter voor de hondjes