Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amies100 schreef:Ik denk persoonlijk dat als je dochtertje van 8 mee gaat je het beste een "gewone" gehoorzaamheidscursus kunt gaan doen. Een KNPV club is daar zeker niet geschikt voor, hoe het bij IPO is durf ik het niet te zeggen. Als een hond het pak ziet dan kan dat behoorlijk intimiderend overkomen bij een kindje, de lieve knuffelhuishond is dan totaal anders.
christaerik schreef:Alweer een poosje geleden. Met Chica en man naar het Erkemederstrand geweest. Ze vond het geweldig. Heerlijk ravotten en spelen met andere honden. We zijn in opleiding voor IPO 1. We lopen nu wel tegen een dingentje aan en dat zijn brommers en auto's. Die zijn leuk om achter aan te rennen. Niet de bedoeling als je op het veld staat. iemand nog tips? Om haar bij je te houden? Bijtrol, bal en vorertje werken niet. Soms met een bal maar niet altijd.
[ [url=m/VMUsVj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/L8nZCG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NdSzcf.jpg]Afbeelding[/url] ]
idefix4 schreef:Haar papa heet Robbie en is een politiehond in 's Hertogenbosch. Mama is een huis/waakhond. Ons madammeke heeft de Jack Russell al in haar broekzak, mits ze wat afstand houdt. Maar 's nachts laat ons Jackie het toe dat ze bij haar in de kooi kruipt. De Jack haar kaken zijn nogal versleten, dus die veelt het niet als ze met haar voorpoten een dreun op haar kop krijgt. Volgens mij heeft Kensi dat nu begrepen.