Anniek22 schreef:Even vraagje: Rollen jullie konijnen de laatste tijd ook zoveel? Het is een goed teken maar die van mij doet t de laatste tijd heel veel haha :-D
Ehm nee eigenlijk niet denk ik hahah
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lora22 schreef:@nienke555 dit is echt ff heel iets anders, maar waarom hebben de pony's bij jou op de manege karren bitten in? Het viel me ineens op en ik ben benieuwd![]()
Leuke konijntjes trouwens!
nienke555 schreef:lora22 schreef:@nienke555 dit is echt ff heel iets anders, maar waarom hebben de pony's bij jou op de manege karren bitten in? Het viel me ineens op en ik ben benieuwd![]()
Leuke konijntjes trouwens!
Dankje!
Tja, de eigenaren zeggen, dat de sterkere pony's dat inhebben zodat ze voor de beginners beter berijdbaar zijn... (Niet alle pony's hebben zo'n bit) Maar imo is het helemaal niet nodig.
Yv_ schreef:Lees bij jullie over een zandbak. Vinden ze dat echt zo lekker? Miss dat ik ook een bak neerzet dan. Want waar gebruiken ze het eigenlijk voor? Weet dat hamstertjes enzo zich ermee schoon houden, maar voor konijnen had ik er eigenlijk nooit eerder over gehoord.
Anniek22 schreef:Even vraagje: Rollen jullie konijnen de laatste tijd ook zoveel? Het is een goed teken maar die van mij doet t de laatste tijd heel veel haha :-D