gaby12 schreef:Welkom Billy1970 en wat een mooie poezels heb je!!
Volgens mij kennen wij elkaar van een ander forumElmo daar als nickname
Ja, dat zag ik al, ik herkende jouw mooie dames ook wel hoor

En Poes is best behoorlijk waaks hoor, hij presteert het echt om keihard voor het raam te gaan zitten grommen, omdat er werklui in onze tuin lopen. En hij loopt vaak mee als ik de hond uitlaat, ik kan dan aan hem precies merken of er iets of iemand aan komt want hij gromt dan heel diep en laag. Hij heeft wel eens een jochie wat naar hem wilde schoppen een flinke pets verkocht ook

Gek genoeg is hij best sociaal als er mensen bij ons binnen komen, hij komt soms zelfs even snuffelen dan. Gek beest!
Morris is nu 2 jaar oud en ik gok dat hij nog een beetje uit zal zwaren, maar het is geen grote kater. Nou ja ex kater dan.
Hij heeft al met een maand of 4,5 een staafje Suprelorin gehad omdat de fokster nog 3 jonge katertjes had zitten waarvan ze nog niet wist of ze er misschien één voor de fok open wilde houden. Ik heb toch het idee dat dit invloed op de groei gehad heeft, Morris is niet heel groot naar mijn idee. Zal een kilo of 4,5 wegen en Elmo is meestal rond de 6 kilo. Maar wij showen niet of zo dus maakt niet uit, we zijn helemaal blij met hem want hij heeft echt een enorm leuk karakter. Zijn vader is ook een echte kroelkater dus hij heeft het niet van een vreemde