Ja ik wil er 1 bij houden, wilde zo graag rex erbij houden, maar ik ben gek op de zwart witte die toevallig als enige geen rex is grr zul je altijd zien. Ze is hetzelfde getekend als haar moeder en die vind ik ook prachtig. Ik wacht af. Ik verwacht nog een nestje van mijn wildkleur gevlekte die ook in deze bak zit, dus misschien hou ik de dames uit dit nestje wel even tot ik weet wat er geboren word uit de wildkleur gevlekte. Ook verwacht ik als het goed is nog 1 nestje bij mijn lilac dame en dan stopt het weer met alle nestjes tot eind van het jaar. hier kijk maar de moeder op 13 dagen, is ook bij mij geboren En dan dus de pup van nu 10 dagen
De twee vader gerbils en de pups van de vorige 2 nestjes hebben allemaal een nieuw thuis gevonden! Zitten nog 2 pups in koppeling met een gerbil van iemand, maar ook zij gaan dus volgende week naar hun nieuwe huisje. Gisteren is mijn agouti gevlekte vrouwtje (de dochter van mijn zwart gevlekte dame) bevallen van haar eerste nestje. Het zijn 3 pups met donkere ogen. De vader is ook de geel wildkleur rex waar ook de pups van mijn zwart gevlekte dame van zijn. moeder, die kennen jullie misschien nog wel uit de vorige nestjes pups En mijn lilac dame is vandaag bevallen van een nestje van 7 pups van het wildkleur rex mannetje waar ze het vorige nestje ook van had grotendeels donker oog
Dit zijn voorlopig weer even de laatste nestjes voor de komende tijd
Oh dus er komt weer een nieuwe lichting ik ben benieuwd naar de kleurtjes, geslachten en vachtjes
stalmilagro
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-16 17:28
Oudste nestje 19 dagen agouti gevlekt (vlekjes zijn nauwelijks meer zichtbaar) rex vrouwtje zwart gevlekte dame geel wildkleur gevlekt rex man lilac gevlekt rex man
Oudsten gisteren 20 dagen 2 druppels water met mama en halfzus er ook bij met rex zus uit vorige nestje welke nog bij mij is nestje van mijn agouti gevlekte dame gisteren 5 dagen
Oooh, die agouti gevlekte (die bijna niet meer gevlekt is haha) is ook wel heel erg schattig! Je maakt het zo wel spannend voor ons.. Zitten nog steeds met smart op de bekendmaking van de kleuren van je jonge nestjes te wachten!