Wie heeft een Maine Coon?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sylkai

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 11:28

Roosch schreef:
Sjoh, iemand ooit in z'n vakantie wakker geworden door een McFluf die bovenop je kop valt? Ik wel.

Nee hihi dat nog niet :+ :+

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 11:49

wij hebben een hele mooie gekke rode kater. die gecastreerd is. hij is de leukste kat die ik gehad heb. zijn karakter is puur goed aardig vind iedereen leuk, is de beste vriendjes met de buurjeweetwel kater. hij is een ongelofelijk viesspeuk zit altijd onder de modder is daar gewoon gek op, zit altijd onder de klitten. met heb verveel je je nooit.

en hij is echt zo ontzettend lief en mooi. Dat is nooit meer een ander ras wil hebben dan een maine coon. je lig altijd in een deuk om hem en het is zo'n kroelkont. super gewoon.

Anne_mieke88

Re: Wie heeft een Maine Coon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 11:51

wat leuk sweetsox heb je een foto?

Ik werd vannochtend wakker door nagels in mn gezicht.... was de kleine bijna op mij gaan liggen en ze zat zich uit te rekken... met dr poot "in ma face" :') Talk to the paw :P

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 13:10

heb op deze pc geen foto's staan zal als ik minder koorts heb even op de andere pc zitten.

Mariska_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 23:00

Sweetsox, wat leuk! Ben benieuwd naar de foto's, beterschap maar eerst!

Goed nieuws, Hayley is gisteren zwanger gescand... Het word alleen een klein nest.. 2..maximaal 3.
Ach, geeft niks *D
Ze zijn nog niet geboren, en ze hebben al een nieuw baasje haha.

Nog 23 daagjes wachten, en dan is ze ongeveer uitgerekend.
Spannend!

Mariska_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 23:03

listiglistje schreef:
De mijn vreet plastic tasjes helemaal op :Y) alles moet ik hier verstoppen achter slot en grendel.....

Niet dat het altijd lukt, want meneer kan zelf deuren en kasten openmaken }>

Hoe herkenbaar... alles van plastic moet opgekauwd worden! Maakt niet uit wat het is :))

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 00:01

_O- Ik moet echt heel hard lachen om 'McFluf' wauw die hou ik erin :D

Ik wil ook een kattenkamer! Geweldig! Alleen willen onze katten altijd bij ons zijn... pfff, die 'kleine' kan deuren open maken dus de hendels staan nu allemaal de omhoog, de poes is onvermoeibaar als het gaat om aan de deur krabben en 'hal-lowww' roepen als ze bij ons wil tukken. Dus vrees dat de kattenkamer leeg staat dan. Ze hebben hier wel hun eigen wckamertje :) met een disc'rete' ingang richting hun schijthuis :)

Er is nog nooit een McFluf op mn hoofd gevallen. Komt er wel opliggen knorrepotten en wordt je wakker omdat je gezicht helemaal nat is van zijn kwijl :')
Lekker smakelijk verhaal, maar ik lag een tijd geleden op mn rug en was heel ver weg en ja hey, dan heeft iedereen zn mond open... die kleine kwam knorrepotten... moet ik het verhaal afmaken? :') ik stikte zowat erin :')

Verder zijn alle foto's weer :+: <3

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 00:09

Ik moet meteen hier aan denken :)

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 11:31

Mariska_R schreef:
Goed nieuws, Hayley is gisteren zwanger gescand... Het word alleen een klein nest.. 2..maximaal 3.
Ach, geeft niks *D

Spannend!

Aah leuk je post toch wel foto's als ze er zijn? :D

Mariska_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 15:50

Fortitude schreef:
Mariska_R schreef:
Ach, geeft niks *D

Spannend!

Aah leuk je post toch wel foto's als ze er zijn? :D

Natuurlijk! :D

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 12:35

Genieten jullie ook zo van dit weer?

Ik heb een draaipen van de honden in de tuin gedraaid en daar aan een longeerlijn de kat zitten :) Ze is zo ontzettend blij, kan de hele tuin veilig door, want de pen draait mee..en ik kan dan intussen aan de slag in de tuin en de boel binnen luchten.
Ze had zich uit dr tuigje gewurmd, omdat ze naar binnen wilde, de bak op, haha..en kwam dus keurig binnen..fijn te weten dat ze dus wel thuiskomt, ipv haar horizon nog verder te verbreden..hihi. (laat dr niet los hoor)

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 12:37

ja heeeerlijk....

Mijn oudere kat die doe ik nu sochtend even naar buiten (staat binnen 3 seconden voor de deur te mauwen dat ze weer binnen wilt en als wij aan het eten zijn zit ze lekker... dan doe ik de voordeur open en de haldeur dicht zodat Musyc er niet uitkan... ik had zondag Musyc aan een tuigje dat vond ze prima... al vond ze buiten zijn wel raar :')
voorlopig nog even aan het tuigje van de zomer mag ze lekker los :) vind haar nu nog te klein....

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 12:44

leuk he :)
haha, ik heb ook een 'gewone'kat, die miauwt ook snel om weer naar binnen te willen :P

Och, hier is ze al bijna 7 maanden en durf dr nog niet naar buiten los te late hoor. Wij wonen aan een drukke weg, met bos aan achterzijde, hopelijk gaat ze dan die kant op..maar zijn toch aan het kijken of we deel van de tuin rondom kunnen opbouwen met gaas..

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 12:48

Hier gaan,ze vanmiddag ook ff lekker naar buiten, heerlijk weer! Ook aan een tuigje, anders kan ik ze straks ergens vanaf schrapen. Niet handig, 2 dove poesjes.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 12:51

nee snap ik roosch.... vond het ook eng om mn gewone kat los te laten... die komt van een rustige buurt met bosjes etc... en woon nu in het centrum... maar ze heeft me laten zien dat ze niet van het dakterras (ter grootte van een voetbalveld) af kan :D Dus dat is wel fijn.
Toch laat ik haar nog even aan een tuigje... ze zit nog in de fase alles is leuk en niks is te klein om in te kruipen... mijn grootste angst is dat ze 6 meter naar beneden lazert :') of in iets gaat zitten waar ik dr niet meer uit krijg zoals een dakgoot ofzo

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 12:57

Oei, nee Roosch..dat zou ik ook niet aandurven hoor!

Vond het met mn htk al eng..kwam idd vanuit de middle of nowwhere..wonen we nu ook, alleenligging, maar aan 1 zijde dus wel de doorgaande weg vanuit alle dorpen rondom..brr..en die main coons zijn toch wat anders, die vinden alles zo interessant en leuk..hier achter van alles aan en ben bang dat ze dan niet meer oplet of er een auto aankomt hoor :(

Bij zooplus kun je kattengaas kopen. Wij hebben naast het weiland hier, een stuk tuin al omheind, voor de honden. We willen van die omheining gebruik maken om hogerop te bouwen en dan zo['n gevangenisbovenkant, dus stukje terug naar binnen, zodat ze er niet over kan klimmen. Och en dan volbouwen met leuke klimdingen maar, hihi..tis toch zo'n 800m2 denk ik dat omheinde deel, moet genoeg zijn voorlopig hoor :P

fijn dat je dakterras hebt annemiek..maar idd, mutsie hier viel vd week van de balustrade, huppa, zo de hal in en hoorde me toch een plof. Heb ik nog veroorzaakt ook..had mn jas erover hangen boven en ze is met die mouw gaan spelen en door de spijlen gekletterd denk ik..gelukkig niks aan de hand, zag dr zo op dr pootjes terechtkomen..maar een val is zo gemaakt idd.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 14:32

Nouja buiten komen ze echt niet los. Liara is zo'n goedzak, die zou niet weten hoe ze de schutting over zou moeten komen, maar Kedi is een vlugge dus die is zo pleite. Die wordt ook altijd 3 keer zo groot als ze buiten komt. :')

McFluffy vindt dat tuigje niet zo leuk geloof ik.
"Vrouwtje mag ik nu naar binnennnn?"
Afbeelding

Afbeelding

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 12:38

zodtra er iemand thuis is staat de rest vd dag de achterdeur lekker open, heerlijk

heb door dit mooie weer ook erg veel zin in de 2 pony's die we gaan bezichtigen dit weekend :D

we pikken zondag toch nog even een kattenshow mee met Pepper, ze liep op me af vd week en ik wilde toch nog gauw even inschrijven. Kon het niet laten :o

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 16:07

Hoe is het gegaan, Yom? :))

De modus van vandaag:
Afbeelding
<3

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 20:30

We zijn net thuis en het was wel oke

ze mocht 2x meedoen in een ronde voor een prijs maar werd het net niet (2x 2e)

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 00:22

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 00:23

Dat is toch netjes, Yom!

Aaaahw, wat een leuke foto! Zal direct ff reageren in je topic. :)

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 00:25

Hihi thnx.
Ik ben zelf ook weg van de foto, normaal gesproken is Fientje niet heel erg fotogeniek en geeft ze ons vaak de "boze coon blik" op foto's :D

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 09:22

Ooh Fientje is cool! hihi dat tongetje :P

Das mooi Yom! HArdlopers zijn doodlopers he, dus een mooie 2e plaats en dat 2 keer is heul netjes :)

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 09:23

hihi Roosch, ze kijken ook allemaal hetzelfde he :P
Die van jou al uitgevonden hoe ze uit t tuigje kunnen kruipen?