vandaag met twee van mijn meiden naar de kampioenschapsclubmatch van de rasvereniging geweest; beiden tweede geworden, eentje in de jeugdklasse en de ander in de open klasse. Nog niks verder ingeschreven, moet even mijn agenda goed raadplegen. Misschien Joe Cat Show en Tilburg en 2 shows in Belgie. maar ook even in de beurs kijken, want met twee honden inschrijven is toch weer een aanslag op mijn budget.
Hebben we aankomend weekend last van die NSS top? Volgens de website van A naar beter niet, maar ik vertrouw het niet. Wie kan mij er wat meer over vertellen/ gerust stellen?
Ik verwacht niet dat ik BOB word dus wij zijn rond 3 wel weer weg denk ik En we gaan richting Rotterdam dus volgens mij hebben we dr dan geen last van..
Ik ga ook naar Utrecht Es, welke dag ben jij aan de beurt?
Ol is gister weer helemaal mooi gemaakt door de trimster, morgen gooi ik 'm nog ff onder de douche (z'n bevedering dan, want hij is echt geel momenteel ipv wit) en dan zijn we er helemaal klaar voor
Zaterdag gaat ze in bad en dan maar hopen dat ze schoon blijft. Gelukkig heb ik hulp om alles de hal in te krijgen. Want hond,spullen ,bench en moeder in rolstoel is wat veel zo alleen .
essiesilly
Geplaatst: 20-03-14 17:07
kohtje ik doe altijd mn spullen (voor wat ik dan meeneem...) in een rugzak, heb ik daar al geen tas van bench neem ik niet mee maar als ik dat wel had had ik er 1 die ik om m n schouder kan doen. zin in zondag! utrecht uhmmm zaterdag geloof ik? ff kijken... op zaterdag