claudia85 schreef:moonie schreef:wij hebben er ook een braaf hondje
Een herplaatser? Hebben jullie ook zo lang op de wachtlijst gestaan dan?
ja een herplaatser nee wij hadden eigenlijk gelijk een hondje zat al een half jaar in maastricht geloof ik
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tooske schreef:We hebben hier 4 volwassen chihuahua's lopen dus een volwassen hond was voor ons sowieso geen optie. Ik vind het een super initiatief maar vind het juist leuk om een hond vanaf pup zijnde op te leiden.
_Anneruth schreef:onee, Zusje in tegendeel. Zusje is nu ruim 2 en een heel energiek hondje.
Het kan zijn dat jouw hond nog wat groeit en dat dat energie kost? Daarnaast is het natuurlijk ook zo dat hoe enthousiaster/energieker je zelf bent, je dat ook overdraagt op je huisdieren. Wellicht daag je je hond net niet genoeg uit?
Tooske schreef:Vraag je dat aan mij claudia? Bruce komt bij http://www.kumpwegood.nl vandaan uit Vriezenveen.
Leuk hoor een pup! Zou er hier ook nog wel 1 bij willen.. Maar hebben ook nog 4 chihuahuas woon ook nog thuis misschien als ik op mezelf ga.
We doen ook wel veel met hem hoor. Elke ochtend een uur 1,5 soms 2 uur lopen. Middag vaak nog dik een half uur of een rondje fietsen. Ik doe behendigheid en gehoorzaamheid met
hem op de cursus. Ik ga nu binnenkort speuren en apporteren dus ben benieuwd.