Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als we de honden niet mee nemen schuiven we het ook wel eens in de bench. En dat terwijl ik gewoon een grijskenteken heb. Dus laadruimte genoeg.. Heb buiten de kennels om nog ruim 1 meter laadruimte..
Kaus schreef:Oh jeetje wat naar![]()
Hoe oud was je hond? En hoe oud is de hond die je nu nog hebt?
Ik kwam deze toevallig vandaag tegen
http://link.marktplaats.nl/m1294717195? ... ialbuttons
Dan vliegen ze nog net zo lief de voorruit door.
Maar wij hebben geen auto, alleen een leenauto, dus voorlopig gewoon los in de kofferbak met een net ertussen.
. De jongens zitten hier in een tuig, in een soort cocoon/scherm , aan twee kanten met gordels vast. Als ik ooit eens rijk ben, koop ik waarschijnlijk wel van die veilige tuigen
.
. Woehoeee bananen in z'n oren . ZoZenn schreef:Daamnn, luguber hier ineens. Gelukkig zit ik nooit op m'n telefoon in de auto, crash ik ook niet. De jongens zitten hier in een tuig, in een soort cocoon/scherm , aan twee kanten met gordels vast. Als ik ooit eens rijk ben, koop ik waarschijnlijk wel van die veilige tuigen
.
Aj is FULL ON AAN HET PUBEREN. Op de hondenschool namen ze hem als voorbeeld: ja jongens, dit is zo ongeveer een puber. Woehoeee bananen in z'n oren .

petitparis schreef:Mijn honden passen nooit in zo'n sleepypod
Denk persoonlijk dat bij een serieus ongeluk niets je hond veilig houdt. Dus voor mij is het voldoende dat ze niet naar voren kunnen en mij zouden hinderen.
toont echt geen enkel teken en we komen dan vb van de tuin ofz en pist ze meteen binnen. Stapt en hup daar gaat ze door haar knieën

tijdens de wandelingen denk ik dat ze het nog te spannend vind om iets te doen. Ale is mijn gedacht nu. Maar man ik ga het niet missen dat de dweil permanent klaar staat en daarna nog eens product met geur om haar geur weg te halen
hoop dat het geen maanden gaat duren