Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jannickee schreef:Hoe kan ik mijn konijn het beste laten wennen aan gras? Ik wil hem gewoon het liefst zo veel mogelijk los laten lopen. Helaas krijgt hij na een uurtje al diarree. Hij ligt nu lekker te luieren met dit weer
[ [url=m/KTWMbq.jpg]Afbeelding[/url] ]
BalouDraak schreef:Weet er iemand of ik mijn konijn morgen op het gras mag zetten? Vanavond is het gras gemaaid maar ik wist niet meer hoe het zatiemand een idee?
Eoweyn_x schreef:BalouDraak schreef:Weet er iemand of ik mijn konijn morgen op het gras mag zetten? Vanavond is het gras gemaaid maar ik wist niet meer hoe het zatiemand een idee?
Gemaaid gras mogen ze niet ivm gas geloof ik, maar ik laat ze hier heel vaak op het gras als het een halve dag geleden gemaaid is.. Dat gemaaide laten ze liggen. Kan dus best
Juist goed, grote brokjes! Dan moeten ze goed kauwen.ik stap na mijn laatste zak over op Hope Farms Super Trio, die vind ikzelf fijner
Jannickee schreef:Jannickee schreef:Hoe kan ik mijn konijn het beste laten wennen aan gras? Ik wil hem gewoon het liefst zo veel mogelijk los laten lopen. Helaas krijgt hij na een uurtje al diarree. Hij ligt nu lekker te luieren met dit weer
[ [url=m/KTWMbq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had nog een vraagje, zoals je op de foto kunt zien is zijn neusje sinds 2 dagen een beetje nat. Is dat iets om je zorgen om te maken?
Zeeuwsemeid schreef:Heeft iemand enig idee waarom mijn konijn dit geluid maakt?
https://youtu.be/EDCAMEpQJRs
Je moet je geluid wel ff heel hard zetten, anders hoor je het niet
_Tarzan schreef:Ik heb het idee dat pepper (het nieuwe meisje) een plek mijt heeft, moet ik hiervoor naar de DA of zijn hier ook middeltjes voor?
En een van de konijnen heeft slappere poep alleen weet ik niet welke (handig zo'n groep) ik denk of een van de 2 nieuwe of Flip .. Ik heb de kontjes allemaal gecontroleerd maar zijn allemaal schoon gelukkig, wat kan ik hier het beste tegen doen? De plakkerigere poep is sinds ongeveer een weekje..
_Tarzan schreef:Ik heb het idee dat pepper (het nieuwe meisje) een plek mijt heeft, moet ik hiervoor naar de DA of zijn hier ook middeltjes voor?
En een van de konijnen heeft slappere poep alleen weet ik niet welke (handig zo'n groep) ik denk of een van de 2 nieuwe of Flip .. Ik heb de kontjes allemaal gecontroleerd maar zijn allemaal schoon gelukkig, wat kan ik hier het beste tegen doen? De plakkerigere poep is sinds ongeveer een weekje..
Zeeuwsemeid schreef:Heeft iemand enig idee waarom mijn konijn dit geluid maakt?
https://youtu.be/EDCAMEpQJRs
Je moet je geluid wel ff heel hard zetten, anders hoor je het niet
Ierpier schreef:Ahhh wat staat dat lief![]()
De mijne hebben geen tuigjes, die zitten los. Heb er geen ervaring mee.
BalouDraak schreef:Ierpier schreef:Ahhh wat staat dat lief![]()
De mijne hebben geen tuigjes, die zitten los. Heb er geen ervaring mee.
Ik heb buxus enzo in de tuin staan en Max eet alles wat hij ziet dus dat vind ik geen prettig ideewe deden het wel met onze andere konijnen maar die waren het gewend van hun vorige baas... En max dus niet
Ierpier schreef:BalouDraak schreef:
Ik heb buxus enzo in de tuin staan en Max eet alles wat hij ziet dus dat vind ik geen prettig ideewe deden het wel met onze andere konijnen maar die waren het gewend van hun vorige baas... En max dus niet
Dat snap ik ja. Ik zag Eva laatst knabbelen aan klimop, daar werd ik ook niet zo vrolijk van, maar ze huppelt nog vrolijk rond. Ik houd het een beetje in de gaten, maar of wij echt schadelijke planten hebben staan. Volgens mij niet, maar ik zal nog ns n keer controleren.
Wij hebben ook een ren ja, die staat nu open op het gras en ouwe banketstaaf Puk gaat er steeds in zitten.zon tunnel hebben wij ook. Eva vindt het geweldig.