Kittenkletstopic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Karlijn

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 22:18

Ah joh, een geitlam, een kitten... allemaal een pot nat :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 22:21

Hahah :')

Hij ligt weer zeer tevreden , poes 1 is vannacht in woonkamer . Poes 2 in haar eigen kamer en meneer wou ik de gang en overloop geven , maar is wel koud daar dus die krijgt de waskamer of de badkamer vannacht.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 22:27

Noa geef ik Royal Canin British Shorthair kitten en ze eet met Mel Techical adult mee. Adult brokken staat hele dag een bak van en kittenbrokken neem ik Noa 2x per dag voor apart.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 09:01

Pff die kleine hier gistee voor 2e keer op bed geplast. -O-
Die slaapt vanaf nu niet meer bij ons. Hij was de hele nacht not amused. Maarja moesten nu onder dun dekentje slapen dus ik ook not amused :')

Heel vervelend want verder doet ie altijd zn behoeftes op de kattenbak, maar blijkbaar pist het bed lekker....grr.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 09:04

Balen -O-

Meneer even op bed genomen, alles word gelikt. Hoofd , armen en tenen elk stukje vel :')

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 09:55

Waar heb je je bed mee gewassen Melanie? Gooi er eens een schepje biotex bij, dat breekt de enzymen van de urine af. Daardoor ruiken ze het zelf ook niet meer, en is de verleiding om het nog eens te doen ook niet zo groot.
Anders maken ze hun eigen plek ervan omdat ze hun eigen geur ruiken..

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 10:18

Pffff de twee grijze monstertjes hier zijn ERG stout en actief. Geen huiskamer gewend, dus het is net de Efteling hier! Ze vermaken zich uitstekend, maar ik heb het huis maar even wat meer kittenproof gemaakt. Dus alle gordijnen en vitrage opgeknoopt. Voor de rest mogen ze alles even uitproberen. Het is weer bijna bedtijd hier. Hopelijk komen ze nu mijn gezelschap opzoeken ipv zich te verstoppen onder de bank.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 11:24

:= terroristen haha

Boris is hartstikke aanhankelijk, als ik roep komt ie 5 van de 10 keer mauwend aanlopen :+ . Ik dub of ik hem bij poes laat als ik wegga, hij is de baas en zij loopt weg voor hem zonder geluid hij kijkt alleen maar. Elke keer alle spullen naar de badkamer en terug beneden kost veel tijd.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 12:17

Ik heb nu 2 katten op bed liggen haha. Die kleine ligt echt op mn schouder en was net met mn oor aan het spelen xD Ik moet vandaag alles opruimen hier eb die kleine vind het maar al te leuk om in de weg te lopen xD

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 12:40

Froukje schreef:
Waar heb je je bed mee gewassen Melanie? Gooi er eens een schepje biotex bij, dat breekt de enzymen van de urine af. Daardoor ruiken ze het zelf ook niet meer, en is de verleiding om het nog eens te doen ook niet zo groot.
Anders maken ze hun eigen plek ervan omdat ze hun eigen geur ruiken..

Goede tip. Ga ik gelijk even halen. Het was idd ook precies dezelfde plek weer...
Misschien ruikt de wasverzachter van zwitsal erg lekker haha.

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 13:09

Skye heeft een gekke gewoonte. Voordat ze gaat eten, als ze het eten ruikt, graaft ze vaak een paar keer. Zojuist rook ze aan mijn koffie en begint op mijn schoot te graven :') net alsof ze op de kattenbak gaat. Iemand die een idee heeft waarom ze dit doet?

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 13:26

_Karlijn schreef:
Skye heeft een gekke gewoonte. Voordat ze gaat eten, als ze het eten ruikt, graaft ze vaak een paar keer. Zojuist rook ze aan mijn koffie en begint op mijn schoot te graven :') net alsof ze op de kattenbak gaat. Iemand die een idee heeft waarom ze dit doet?

Sammie doet dit ook! Eigenlijk doet hij het als hij vies eten krijgt... Weet eigenlijk ook niet waarom ze dat doen

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 13:35

Ruby1995 schreef:
_Karlijn schreef:

Sammie doet dit ook! Eigenlijk doet hij het als hij vies eten krijgt... Weet eigenlijk ook niet waarom ze dat doen

Vies eten? Heb je voorgeproefd? :P

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 13:36

Zowel ginger als Tonic doen dat ook. Vooral bij hun voer id buurt nadat ze naar de bak zijn gegaan...

Ik heb een probleem... zowel ginger als Tonic drinken uit de wc... ik probeer de deur altijd dicht te houden maar dit is natuurlijk niet onvoorkombaae. .. meer mensen met ervaring?

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 13:37

Kat bij moeders doet dit ook :') miss vinden ze dat water lekkerder omdat het vaker doorstroomt dus word ververst?
Dushi heb ik het nog niet zien doen maar heb het deksel dan ook altijs omlaag..

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 14:10

Harrie doet dit ook wanneer hij net klaar is met eten. Alsof hij zegt: "restjes begraven voor volgende keer". Hij krijgt immers ook nooit voer erbij. :x :')

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 14:21

@karlijn
Nou nee bedankt :')
Maar weet wel dat Sammie een smaak vies vind en dit met lange tanden eet en dus gaat graven

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 15:15

Men neme 2 katten, een hondje en een speelhengel en filmt dat.
het resultaat:

En nee, dat uithalen op het laatst is geen spelen. :x

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 16:02

Dat graven herken ik niet.
Mowgli snuffelt en loopt weg en Porthos gooit het van tafel zodat het hondje een feestmaal heeft. :Y)

Lifaya:
klep dicht vd wc?

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 16:28

Lifaya, is een drinkfontein geen optie? Misschien trekt dit je katten ook wel waardoor ze de wc met rust laten?

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 16:28

De katten van mijn moeder heb ik het ook nog nooit zien doen, dat graven. Maar Skye heeft wel meer eigenaardigheden, zo gaat ze ook knarsetanden als ik met mijn vinger haar mondhoek aanraak :')

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 17:32

Wat een mooie katten komen hier voorbij! Wij gaan 27 oktober onze 2e kitten ophalen!

Mila
Brits langhaar
Nu 9 weken!
Afbeelding

Afbeelding

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 17:36

@Jodie_: jij ging jouw katten toch Terra en Nova noemen? Gister was er een programma op tv dat Terra Nova heette :P

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 19:10

Ah gos wat een moppie hierboven!

Ik heb een vraagje. Ik heb een moederloze kitten van nu 5 weken. Het gaat super goed, hij groeit en speelt en doet zo ongeveer alles al op de kattenbak. Alleen hij wordt nu wel een beetje "wild" met het flesje. Hij bijt zowat het speentje eraf, ik heb dus het idee dat hij wel aan vast voer toe is. Ik heb junior eten staan in brok vorm en nat voer, alleen hij snapt dus niet dat hij het kan eten? Afwachten?

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 20:24

Ooooh Ginootje!! Wat een plaatje <3 <3 wat een heerlijke wollebaal! Wat hou ik toch van die britjes <3