Seni schreef:Lopen we gewoon metz'n alle?
Dat vind ik ook wel een goed idee

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Machie schreef:LO, waarom voor de winst? Hebben jullie al veel wedstrijden gelopen dan?
JesdaPower schreef:De band op onze hondenschool kan ook niet breken maar het frame is super licht dus dan valt de hele bende wel
JesdaPower schreef:Volgens mij mag ik Jinn wel een mes tussen ze ribben douwen wil hij ergens een trauma aan overhouden.
Maar ja, ideaal is het niet maar onze honden weten ook niet anders en ik zou niet weten waarom we geen band hebben die niet breekt.
Al weet ik wel dat ze opzoek zijn naar een breekbare band, maar daar ga ik natuurlijk niet over
LhinnOlijf schreef:JesdaPower schreef:Volgens mij mag ik Jinn wel een mes tussen ze ribben douwen wil hij ergens een trauma aan overhouden.
Maar ja, ideaal is het niet maar onze honden weten ook niet anders en ik zou niet weten waarom we geen band hebben die niet breekt.
Al weet ik wel dat ze opzoek zijn naar een breekbare band, maar daar ga ik natuurlijk niet over
Is inderdaad hond afhankelijk. Hier heb ik wel zo'n sensibel geval dat daar gelijk van verschiet. Ook al ziet ze dat ding vallen incl kabaal, dan durft ze daar de eerste lessen niet meer in de buurt te komen.
Net als dat ze een keer achter een latje bleef hangen, latje viel wel, maar mevrouw durfde niet meer te springen. Stel je voor het gebeurd weer. Heeft 2 lessen geduurd voordat ze er weer overheen was.
KarinW86 schreef:Had agilityworld gemaild, want hun hebben van die gave tekeningen.
Maar 0,0 reactie krijg ik, jammer
TrIjNiE__ schreef:Hoi bokkers, ik kom even binnnenvallen met een vraagje als het magDenk dat jullie mij wel kunnen helpen.
Een tijdje geleden zei mijn vader plots: " Katrijn, als je Max 'take a sneak peak' kan leren krijg je 50 euro"Nou, dat ga ik doen! Maar hoe?![/video]