Zoals je ziet valt dat met Grijsje niet mee

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Tilmar schreef:Dat is best een goed idee! Ik heb geen ratten meer, maar vind het leuk om mee te lezen en af en toe te kletsen. In een een whatsapp zou ik me denk ik teveel voelen. Facebook is toegankelijker dan.
Balen van de half blinde rat Tigress! Gelukkig red hij zich goed. Is zijn oogje troebel geworden?
Kaus, wat een rare aanval van Plato! Er is toch iets niet in orde. Kom er maar eens achter..
En als je er een wil vetmesten zou ik dat toch via die extraatjes doen, misschien kan je ze iets minder gewoon voer geven dan, omdat de ander ook wat van de extraatjes snoept.
KingYasFenn schreef:Mijn vermoeden is vannacht werkelijkheid geworden...
een van de dames is bevallen van 5 rittens..
gelukkig genoeg plaats etc. dus het zal wel goedkomen, maar ik wilde het deze dametjes gewoon echt niet aandoen om en in die omstandigheden te moeten hebben leven en dan net als je rustig aan het opknappen bent te moeten bevallen...
maar gelukkig kan ze hier wel een heleboel krijgen om ondanks en met haar rittens op te sterken etc.
_Dribbel schreef:Ik ben al een tijdje niet meer in dit topic geweest. Ik ga straks even bijlezen maar moest toch even wat kwijt.
Ik zit op mijn werk met ontiegelijke zenuwen en de tranen die achter mijn ogen blijven prikken.
Mijn lieve schatje Aart ga ik vanavond laten inslapen. Hij heeft een onwijs groot gezwel op zijn ruggetje zitten.
Ik heb in het verleden meerdere ratjes laten opereren aan een tumor, maar helaas nog nooit met succes. Helaas ook met een grotere lijdensweg dan dat ik ze niet had laten opereren. (Dit is voor mij de reden om het gezwel niet weg te halen).
Mijn grote vriendje.. Ik kan echt alleen maar janken! Denk dat ik vanavond met lood in de schoenen erheen ga.
Ik heb er zelden zo moeite mee gehad. Eigenlijk wil ik het liefst niet eens zelf gaan, denk dat ik daar kapot ga huilen.
Bah bah bah.. Wat is het oneerlijk!