Moet zeggen dat ik er eigenlijk nooit echt mee bezig ben geweest met twee zwartneuzen..
We gaan vrijdag voor de eerste keer progesteron prikken. Vind het nu toch wel spannend worden. Ben benieuwd op welke waarde ze zit, en dan overleggen we even met Sleeuwijk of ze willen dat we zondag voor de zekerheid komen prikken, of maandag weer.
Wat een schatjes Azmay! Beginnen al steeds meer echte hondjes te worden.
Gelukkig heeft meneer alleen een emmer chloor in een lege tuin gegooid, met wat blufwerk een emmer vol op mijn hond weten te voorkomen. Wel meteen de honden de poten afgespoten en heel lang water op de tuin gezet. Tja, gelukkig wonen we niet in Californië
Qua neusjes idd uit de zon houden. Olivia moet ik nu helemaal insmeren als ik de zon in ga, dus die wandelt dan maar wat minder vaak per dag.
Onverwachts is mijn oudere hond gisteren ingeslapen. Hij ging opeens snel achteruit. Kon door chronische anale fistels niet zonder prednoral en door de prednoral kreeg hij cushing. Hij lag op alle poten op meerdere plekken open en niets wou de wonden genezen. Zijn spieren gingen zeer snel verdwijnen en toen ik maandag een grote hotspot op zijn rug ontdekte wist ik het zeker. Voor zijn plezier in het leven weg ging heb ik hem nog 1 dag enorm vereend en afscheid genomen. Beter 2 weken te vroeg dan 1 dag te laat. Oh wat moeilijk is het als het koppie nog zoooo graag wil maar het lijf op is.
Nu opeens erg stil in huis. Ik ben rustig rond aan het kijken wat ik erbij ga nemen als 2de hond. Of pup of puber of volwassen hond dat weet ik nog niet.
Heb geen haast en vind zoveel rassen leuk. De dagelijkse roedel om mij heen zijn 2 husky's en 1x duitse herder/border collie en 1x langharige duitse herder en 1x duitse herder /mechelaar De laatste is de enigste die dag en nacht bij mij is.
Wat ik zoek? Ik heb boxers gehad en een labrador/rottweiler. Momenteel neig ik naar husky/herder type of golden/herder oid. Echter collie kruising kan ook gerust haha.
Een rashond wordt het waarschijnlijk niet ik hou van mixjes en al helemaal als ze uit geteste ouderdieren komen. Dus zoek een kruising combinatie die gefokt wordt zoals stamboom honden
Mocht iemand toevallig zoiets tegen komen van golden (of husky) / duitse herder. Doe gerust bericht
Ben zelf erg aan het twijfelen wat ik doe qua bench voor in de auto. Of dus die hierboven ( maar geen idee welke maat voor meneer Jasper ) of de autobench van trixie die dan in de auto moet blijven.