NenaC schreef:6 jaar is op Zich wel een mooie leeftijd! Maar blijft toch altijd droevig als er eentje dood gaat. Heb je der begraven?
ehhh

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NenaC schreef:6 jaar is op Zich wel een mooie leeftijd! Maar blijft toch altijd droevig als er eentje dood gaat. Heb je der begraven?
Isabonny schreef:NenaC schreef:6 jaar is op Zich wel een mooie leeftijd! Maar blijft toch altijd droevig als er eentje dood gaat. Heb je der begraven?
ehhhnee. op een bedje van stro in de container
. We hebben al een hele rij begraven dieren in de wei. Op een gegeven moment houdt het op, want dan kom je misschien iets tegen van een eerder begraven dier.
[***] schreef:Isabonny schreef:ehhhnee. op een bedje van stro in de container
. We hebben al een hele rij begraven dieren in de wei. Op een gegeven moment houdt het op, want dan kom je misschien iets tegen van een eerder begraven dier.
Dode dieren mogen/horen niet in de groene container
Inleveren bij gemeente, dierenarts of in de grijze container bij nood, daar horen andere vleesresten ook in
[***] schreef:Dode dieren mogen/horen niet in de groene container
Inleveren bij gemeente, dierenarts of in de grijze container bij nood, daar horen andere vleesresten ook in
SerenePeace schreef:Oké, update.
De kippenwei is lekker aan het volgroeien met gras en onkruid, dus da's mooi.
Alleen nu heb ik vanaf het begin geroepen dat ik zijdehoenders wil, maar ja, die zijn natuurlijk wel snel broeds...
Dus eigenlijk wil ik me weer gaan oriënteren op een ander ras.(Gelukkig heb ik nog wel een paar maanden om te beslissen haha)
Ik ben op zoek naar 'gezellige' kippen, dus een beetje poef en dikkig, koddige dingen om te zien.
Liever geen hele schrikachtige b
eestjes, dus wel een beetje mensen-liefhebbers.
Broeds liever niet! Een beetje is niet erg, maar om de hele tijd kippen van het nest af te jagen zie ik niet zitten haha.
Het aantal eitjes maakt me niet zoveel uit, als ik eens in de zoveel tijd maar een eitje heb is het prima.
Oh ja en krieltjes zijn leuk!
Zodoende kwam ik uit bij de Orpington. Hartstikke mooi natuurlijk, maar daar zijn zowat geen fokkers voor?
Alleen maar in het Noorden, en laat ik nou net in de buurt van Zeeland wonen...
Weet iemand toevallig een fokker in de buurt / een ander ras wat net zo leuk is?