Puppy erbij 2019

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kiwiwitje

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-19 19:33

Hier heeel veeeel speelgoed. En ze delen alles.
Djessey zit nog wel dagdelen in haar eigen ren met eigen speeltjes. Maar als ze los is spelen ze met alle speeltjes. Of die van de volwassen honden, of ze pakken die uit de bak van Djessey.

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 19:50

xDenies schreef:
Haha dat mag je vinden maar ik deel je mening toch echt niet! :P

Kom gezellig een daggie in de hoeksche waard buurten met je doggie :D

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-19 19:54

xxwienekexx schreef:
xDenies schreef:
Haha dat mag je vinden maar ik deel je mening toch echt niet! :P

Nee joh gewoon de brabantse gezelligheid :P

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 19:57

Limburg uiteraard! *\o/*
Alhoewel het toeristen seizoen begint, dan kun je beter wegblijven. :evaw:

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 19:58

Mijn merrie heeft twee jaar in Limburg gestaan; Heerlijk. Nu staat ze in Bergen Op Zoom, ook heerlijk!

Kan alleen helaas paard niet met hond combineren want dat laat hond niet toe :') En ik probeer op plekken te wandelen waarvan ik weet dat we geen hordes vreemde honden tegen komen.

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 20:09

Ohh jij staat dan bij Giverny op stal zeker? :D

Ahh jammer, dacht gezellig xtje wandelen *\o/*

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 20:10

kiwiwitje schreef:
xxwienekexx schreef:

Nee joh gewoon de brabantse gezelligheid :P

Is ook te doen, dat moeten we echt een xtje afspreken *\o/*

KimD schreef:
Limburg uiteraard! *\o/*
Alhoewel het toeristen seizoen begint, dan kun je beter wegblijven. :evaw:

Haha da's een eind weg :') Wel mooi daar inderdaad, heb een goede vriendin daar zitten =D

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 20:14

En dan zit ik zelfs in zuid Limburg, ik val letterlijk aan twee kanten van het dorp over twee verschillende grenzen. :')

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 20:18

Spannend denies! hopelijk idd niet als je in de scan ligt, zul je net zien :P

Ziggs is goedgekeurd en gaat morgen naar zijn nieuwe baasje <3 ga dat monster wel missen maar 2 pups tegelijk opvoeden is een stuk makkelijker _O- _O-

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 20:19

Wel lekker goedkoop met de benzine volgens mij xD

Ohh wat fijn dat je voor Ziggs een leuke baas hebt gevonden KC!! :D

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 20:30

Ja klopt! Ik krijg ook les van haar :) Sinds dien gaan we echt met sprongen vooruit.

Oh maar dat kunnen we sowieso wel eens afspreken hoor, maar ik ben wel eerlijk dat ik het spannend vind :P

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 20:31

Leukkk, een vriendin van me komt eind volgende maand ook naar jullie toe met d'r paardje! :D

Haha geen verplichtingen hoor, ik vind alles gezellig en m'n pup is ook zo sociaal als het maar kan maar niks moet, alles (veel) mag :D

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 20:37

xDenies schreef:
Ja ik weet dat het daar mooi is, heb er ook mijn hart verloren maar niet de centjes om op mezelf te gaan en hier een vaste baan. Dus voorlopig nog even met dit gehucht doen :')

Heb twee jaar in Heeze gewoond op een paardenranch. Helaas heimwee en alles.. maar goed ook want heb het prima thuis en ben ziek geworden/geweest waarmee we nu nog tobben dus tis wel even goed zo. Maar heb zo'n stronthekel aan het geen waar ik nu woon. Als blikken konden doden dan bleef er hier niemand over. Maar mijn werk is top en we vinden onze weg wel haha.

Ik vind heeze zo schattig <3

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 20:42

Oké ben weer bijgelezen haha. Hier gaat alles goed, training gaat beter dan ooit (we zijn af en toe zelfs het voorbeeld omdat zelda alles voor mij wil doen, hoe gek ik het ook maak). We hadden gisteren even 5 minuutjes niets (ze was eventjes 1 op 1 bezig onverwachts ivm onverwachte situatie die echt niet kon wachten) en we hebben 5 minuten zitten knuffelen op de grond. Woensdag gaan we met de trein en paarden voor het eerst ontmoeten, even nog dingen van de wereld laten zien. Met andere honden gaat het een stuk beter, een mede cursist woont hier vlakbij en ze spelen heel leuk samen hier in het bos ook! Ook op training wil ze nu spelen, en ze luistert heel goed naar mij. Alleen naar mama iets minder }:)

Alleen die oren _O-
Afbeelding

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 21:05

xxwienekexx schreef:
Leukkk, een vriendin van me komt eind volgende maand ook naar jullie toe met d'r paardje! :D

Haha geen verplichtingen hoor, ik vind alles gezellig en m'n pup is ook zo sociaal als het maar kan maar niks moet, alles (veel) mag :D

Nee maar we vinden het leuk om mensen te ontmoeten :) Bo z'n echte vriendin is ook een herder teefje, wie weet :P Het fijnste is alleen gewoon een omheinde omgeving waar ze samen kennis kunnen maken.

Met een Haflingertje? Daar heb ik al kennis mee gemaakt!

HAHAHA! Die oren!! *\o/*

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-19 21:13

Die oren geniaal

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 21:26

dierenfan schreef:
KimD schreef:

Tadaaaa daar is ie dan *\o/*

[ [url=m/dVwMA7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ach gut! :') Dat is pech, vacht weg!

[quote="candalisa schreef:
Zoë zijn gewone echte keurmeesters die op gewone shows ook keuren. Er wordt verder hetzelfde gekeurd op gang werk bouw hoofd enz ... bij inschrijving moest er wel een ras aangegeven worden of kruising waarvan de “rashonden” worden voor het ras beoordeeld. Werden ook troost prijzen uitgegeven zoals grootste pret letter grootste joeler grootste raddraaier enz
[/quote

Kan me niet voorstellen dat dit officiële keurmeesters zijn via de bond. Die mogen zulke dingen niet keuren, anders kunnen ze uit hun functie worden gezet.

Uiteraard wel leuk zo'n wedstrijden, zeker met zo'n prijsjes.

Volgens mij toch wel allround keurmeesters regelmatig hoor.

Allround keurmeester betekend gewoon dat ze gecertificeerd zijn om alle rassen te mogen keuren. Niet om op onofficiële evenementen kruisingen te keuren. Daar heeft allround niets mee te maken ;)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 21:33

Precies.

Is in de agility ook zo, een keurmeester die fluit voor de raad (fci) mag niet regionaal of fun wedstrijden fluiten, andersom ook niet.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 22:13

Weet wel waar het woord allround voor staat hoor dat hoeft niet uitgelegd te worden. Wat ik ermee bedoel is dat ik volgens mij in het verleden namen van erkende alleound keurmeesters gezien heb die keuren bij rasloze shows. Uiteraard kan ik het verkeerd hebben of waren ze met pensioen of gestopt, geen idee welke reden en of het 100% juist is

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 22:13

xDenies schreef:
xxwienekexx schreef:

Nee maar we vinden het leuk om mensen te ontmoeten :) Bo z'n echte vriendin is ook een herder teefje, wie weet :P Het fijnste is alleen gewoon een omheinde omgeving waar ze samen kennis kunnen maken.

Met een Haflingertje? Daar heb ik al kennis mee gemaakt!

HAHAHA! Die oren!! *\o/*

Je zoekt omheind uitlaat veld in bergen op zoom? Die weet ik te vinden ;)

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 22:20

KimD schreef:
En dan zit ik zelfs in zuid Limburg, ik val letterlijk aan twee kanten van het dorp over twee verschillende grenzen. :')

Haha joehoe hier ook zuidlimburg *\o/*

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 22:58

Karma wat goed dat je een plek heb gevonden :D Zal wel meteen een stuk rustiger worden.

Theadora, die oren, geweldig! _O- Fijn dat ze zo goed luistert al!

Nou nog niemand uit mijn regio gespot (Zwolle). Anders ben ik in voor puppy meeting haha

Ik wordt een beetje moedeloos van het alleen blijven oefenen soms. Er is echt geen pijl op te trekken. Ze gaat inmiddels laten we zeggen 7 van de 10 keer vrijwel meteen slapen en we zitten dan nu op een uur wegblijven. Maar soms dus ook ineens weer constant blaffen. Ergens denk ik je stelt je aan, want als je echt bang bent ga je toch ook niet die andere keren wel meteen slapen, maar ben ook weer bang dat ik alles verpest als ik haar een uur laat doorblaffen.. Tips?? :? Woensdag start basiscursus dus dan ook maar weer vragen..
We oefenen elke dag steeds iets langer, weet eigenlijk ook niet goed hoe ik het moet veranderen of wat een gedragstherapeut hierin zou kunnen.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 23:03

@ Dierenfan,

Nee, hoekse waard :P In BOZ staat mijn paard :)

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 23:20

Gefeliciteerd met een goed huisje KC! *\o/*

Ik woon in Groningen provincie dus ik doe niet mee _O-

Poeh, lastig hè Finnens... Ik zou goed analyseren wat je anders doet als hij wel blaft. Heb je hem dan minder uitgelaten? Heeft hij vlak voordat je wegging gedronken? Heeft hij zijn favoriete speeltje niet?

Hier zijn we ook nog druk bezig met oefenen. In vorige huis nooit kunnen oefenen omdat we niet vertrouwd wegkonden vanwege onze buurman. En nu krijgen we helaas erg weinig ruimte omdat onze huidige buurman zwaar autistisch is en erg gespannen raakt van een blaffende hond. Nu is Dexter in principe stil als we weg zijn maar eens in het uur een minuut janken komt weleens voor en dat kan de buurman echt niet handelen... -O- Weinig ruimte om te oefenen dus.

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 23:23

dierenfan schreef:
Weet wel waar het woord allround voor staat hoor dat hoeft niet uitgelegd te worden. Wat ik ermee bedoel is dat ik volgens mij in het verleden namen van erkende alleound keurmeesters gezien heb die keuren bij rasloze shows. Uiteraard kan ik het verkeerd hebben of waren ze met pensioen of gestopt, geen idee welke reden en of het 100% juist is

Mag alleen als het van een vereniging is die is aangesloten bij de Raad van Beheer, verder mag het echt niet. Wel kunnen mensen die in opleiding zijn dit soort evenementen keuren.

↑ Naar het begin van de pagina