Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimley schreef:zou dan eerder voor zebravinken gaan. En als je niet kweken wil.. alleen mannen
hobbyboerin schreef:Kimley schreef:zou dan eerder voor zebravinken gaan. En als je niet kweken wil.. alleen mannen
Dus dat gaat goed alleen mannen? Verder nog dingen waar ik aan moet denken voor zebravinken? Voer enz kan ik wel in m'n volière boeken vinden. Maar dingen die niet in de boeken staan? Ik heb 1x eerder een koppeltje gehad... Voor we. Paar uur ze bleken toch door mijn voliere gaas heen te passen en dit hadden ze erg snel door. Ik heb ze nooit meer terug kunnen vinden. Iemand nog een goed anders ergens? Liefst in de buurt van Apeldoorn, Zutphen, dieren.
Cayenne schreef:Hoe maak je een vrouw met ochtendhumeur wakker?
...Amor doet het even voor!
Eerst sluip je heel voorzichtig naar het nest van de heks in kwestie..
Dan klop je aan en (belangrijk!) kijk je na elke keer kloppen of je reactie krijgt..
Zo ja, maak je met gigantische snelheid dat je weg komt!
Als mevrouw dan nog niet achter je aan komt betekent dit dat je verzoek is goedgekeurd en mag je zelf ook het nest in..
Filmpje van deze wereldverbeterende tutorial (en ja, zo doet ie dat iedere ochtend...)
[ Video ]
hobbyboerin schreef:Kimley schreef:zou dan eerder voor zebravinken gaan. En als je niet kweken wil.. alleen mannen
Dus dat gaat goed alleen mannen? Verder nog dingen waar ik aan moet denken voor zebravinken? Voer enz kan ik wel in m'n volière boeken vinden. Maar dingen die niet in de boeken staan? Ik heb 1x eerder een koppeltje gehad... Voor we. Paar uur ze bleken toch door mijn voliere gaas heen te passen en dit hadden ze erg snel door. Ik heb ze nooit meer terug kunnen vinden. Iemand nog een goed anders ergens? Liefst in de buurt van Apeldoorn, Zutphen, dieren.