Hier drinken ze uit bakjes, flesjes vind ik niks. Knabbel en babbel vonden een fles ook niks. Dibs drinkt er ook goed uit Ook makkelijker schoonmaken
anne_joy
Geplaatst: 01-05-19 20:18
Bij mijn ouders hangen 2 flesjes en 1 bakje. Pluis heeft de gewoonte om het staafje uit het flesje te trekken, dus dan lekt hij goed Zij houdt van uit een bakje drinken en Muis juist van uit een flesje drinken, dus dan maar beide. Wij hebben Savic Biba flesjes hangen. Die vind ik minder lekken dan die met de rode dop en scheuren ook minder snel bij vorst.
Over lekkende flesjes. Wij hebben glazen flesjes en die doen het het minste. Al druppen ze altijd iets. Maar is verwaarloosbaar als je regelmatig het hok schoon maakt.
Daar gaan we weer.... Op naar de dierenarts om 13.00 uur
Dit keer met Dolfje. Ze is lusteloos en wilt niet eten. Net al geprobeerd wat geprakte banaan met water naar binnen te krijgen. Dit lukte wel. Op een gegeven moment werd ze erg opstandig dus nu zit ze rustig in de bench.
Maak me behoorlijk zorgen. Ogen draaien ook af en toe weg.
Pfff...... Dacht dat ik al genoeg ellende had gehad ook qua bankrekening....
Dolfje is niet meer .... Had erge ondertemperatuur en de dierenarts kon verder niks vinden.
Nu moet Timon in quarantaine voor twee weken. Had net de tuinkamer weer in orde gemaakt. Nu zit hij binnen,want buiten durf ik niet vanwege Guus en pumba.
Iets op voorhand geven heeft geen zin. Nu extreem goed handen wassen en erg opletten.
Timon zoekt z'n vrouwtje, hartverscheurend.... hij is nog ontzettend actief ook. Ben echt helemaal op.... wat een verdriet
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-19 14:22
Ah nee, niet Dolfje. Om Timon zo te zien zoeken is echt hartverscheurend, die snapt er niks van.. Sterkte .
Het valt niet te verklaren...de dierenarts herkende haar klachten niet. Haar piepende ademhaling was zo aanwezig dat hij haar hartslag bijna niet kon horen.
Timon is nog niet geënt. Guus en Pumba wel. Wilde ze alle vier doen over een paar weken (afspraak staat al), maar worden er nu dus 3.
Wij hebben enige tijd geleden ook een konijn weg moeten brengen... Bij ons was het mannetje overleden. Dag erna waren we het vrouwtje kwijt wij denken idd dat ze haar vriendje is gaan zoeken.. Zo zielig! Wil je er een nieuw vriendinnetje bij zetten uiteindelijk?