Kenai vandaag ook op show geweest. 1b en beste puppyreu. Maar geen leuke keurmeester. Heeft alle borderpups (reu en teef) maar belovend gegeven met het commentaar "ze zijn nog niet af, nog niet uitgegroeid". Ja hallo het zijn ook pups...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amandavd schreef:Petitparis, gefeliciteerd met Cita's jeugdpunt!
Luuntje, hoe gaat het met jullie?
Melissa, die Bentley toch, goed dat je een andere halsband hebt laten halen. Niks zo eng als ze midden op straat uit de halsband schieten.
Wat een schatje die Muffin Cuba! Wel een grote pup zeg.
Zoe, wat een flapdrol die keurmeester. Dat is net als een jury in de B die minder punten geeft want ja dit of dat onderdeel is nog niet goed terwijl dat pas in de L van toepassing is bijvoorbeeld.
Hahaha Indy, die foto's zijn leuk! Die kroon is echt het leukst.
Welkom Moniek, hoe oud is Quinn nu?
Wij hebben nog geen ring training gedaan. Vanuit de Beagle club krijgen we straks een keer een oproep voor de Jonge Honden dag waar dan een nestkeuring plaats vindt met de broertjes en zusjes en dan krijg jij als eigenaar ook een keurrapport. Misschien dat we tegen die tijd even ring training gaan doen.
Ik wil vanaf morgen dan gaan proberen om overdag ook meer in de bench te gaan slapen. Hebben jullie nog tips? Want 's avonds zorg ik dat ze moe is maar overdag kan dat niet altijd...
djinnie schreef:Bij onze hondenschool hebben we geen ringtraining. Ik zie best wel op tegen shows lopen als echte stresskip... zeker omdat ik niet weet hoe het precies moet. En toch wil ik eind van het jaar een show meepakken met Wiebe.
Binnenkort ga ik mee met een collega die veel vaker shows loopt, misschien steek ik daar nog wat van op.