Bij mijn siamees zat deze in het kittenpakket toen ik haar ophaalde. Ze at het wel, maar niet van harte. Het gebeurde regelmatig dat er uren later nog een restje in haar bakje zat. Toen de verpakking van het kittenpakket op was heb ik dan ook geen nieuwe gehaald.
Onze kittens krijgen ook applaws. Nou wilden we onze volwassen noor ook overzetten op applaws want die krijgt nu nog RC. Netjes gemegd als overgangsperiode en toen zijn ze alledrie ecgt vreselijk aan de diarree gegaan. De kittens vreten er ook van. Diarree was zo erg dat ze er medicatie voor gekregen hebben. Heeft twee weken geduurd, durf het nu niet meer te geven. Iemand anders ook zulke ervaringen met applaws volwassen voer? De kittenbrok gaat wel goed.
Mandyy
Geplaatst: 01-10-15 14:57
Celine_Famke schreef:
Jahoor, het is zover Sienna is voor het eerst krols!
Ik merk trouwens wel dat poekie (1jr) altijd wel iets dunnere ontlasting heeft dan pukkie (3 maanden). Waar zou dat nog meer aan kunnen liggen dan voer?
Super lief! Hier ook helemaal vriendinnen. Van het weekend foto's maken!
Fotsy
Geplaatst: 01-10-15 21:26
wat een leukerdje en mooi katje, zo lief samen
Polly
Moderator Algemeen
Geplaatst: 01-10-15 21:33
Vanmiddag hebben we kleine Luna opgehaald, ze heeft eerst rustig het huis verkend, ging meteen ook naar ons zoontje toe en liet zich makkelijk aanhalen. Tijdens ons eten heeft ze heerlijk liggen slapen en zijn wij even een half uurtje weggeweest. Na haar slaapje heeft ze op de bak gepoept, keurig allemaal. Nu heeft ze even speelkwartier.
We genieten enorm, niet gedacht dat het zo makkelijk zou gaan.
Aaah julius is echt een dropje!! Deaglan lijkt wel wat op onze pippin, ook een snoepje zeg!!
Vandaag pippins hechting eruit laten halen, helemaal gezond en wond ziet er top uit! Gisteravond heeft ze al buiten gespeeld zonder tuigje en ze kwam na een uurtje in de boom klimmen en spelen er zelf weer uit en weer naar binnen! Ik was helemaal blij:)
Ik ga komende week of die week erna met ginger en Tonic naar iemand met een studio om foto's te maken :p ben heel benieuwd. Ik ga dan met die twee in de trein in 1 mandje hoop dat het goed gaat
Ik zie een nestje ragdolls op mp staan van september. Beide ouders seal point wat ik dus mooi vind ik wil graag een seal point katertje. Echter heb ik een beetje mijn twijfels, ze zijn niet echt duur (300 euro) en er staat niet veel info bij, kan ik uiteraard voor mailen. Maar er staat wel bij dat ze met 7 weken weg mogen. Is dit niet een beetje te vroeg..? Bij andere advertenties zie ik rond zon 12/13 weken altijd en dat de ouders getest zijn op blablablabla. Nu zie ik wel heel veel prijsverschil op internet zo rond 350 tot 750 of zo. Wellicht is het gewoon een vind-ik-leuk nestje en geen echte fokker, en zijn de kittens gewoon prima als knuffel en hoeft ze er niet veel voor te hebben. Maar 7 weken? En weten jullie waar ik op moet letten bij een ragdoll of ze echt wel getest moeten zijn en waarop?
Helaas zijn er bij de Ragdoll ook de erfelijke afwijkingen HCM,PKD en CIN en het is daarom zeer verstandig om een kitten uit een nest te nemen waarvan de ouderdieren regelmatig d.m.v. echografisch onderzoek getest worden op deze ziekten. Een serieuze fokker die hart heeft voor het ras zal het ook geen enkel probleem vinden om alle testresultaten te laten zien want hij of zij is hier trots op dat de resultaten goed zijn. En dan met 7 weken weg is een echte no go Voor de wet ben je al een fokker met 1 nest en zal je je aan de wetgeving moeten houden wel of geen ras. http://www.huisdieren.nu/katten/wetgeving/
Bedankt dan weet ik genoeg! ik wacht gewoon weer verder af en snuffel rond.
Ferera
Geplaatst: 02-10-15 15:50
Aaaah Deaglan heeft ook al zo'n knappe kop!
@Polly fijn dat het zo goed gaat! Sem was na een dag ook al zijn familie vergeten en alleen nog maar met ons bezig, gaat echt snel met die kleintjes qua wennen.
@reusje0504 hoe heb je Pippi laten wennen aan het tuigje? Sem kruipt er alleen maar mee over de vloer als ik hem om doe, volgens mij vindt ie het heel er spannend haha