Hebben jullie er ook caafjes bij zitten die heel druk met piepen zijn?
Plukje piepte in het begin als hij ons zag of iets lekkers wilde. Inmiddels piept hij zo ongeveer bij elke beweging die we maken. Als hij eten krijgt is hij weer stil.
Hij is veel in handen, heeft veel ruimte en afwisseling in hok en ren en altijd volop hooi en brokjes tot zijn beschikking.
Het lijkt haast wel een beetje aangewend gedrag, omdat hij in het begin ook meestal wat kreeg zoals blaadje andijvie witlof of wortel. Hij krijgt nog steeds vaak wat, zo'n 5 a 6 voermomenten op een dag. Ook voer ik hem regelmatig andijvie waarbij ik hem op schoot neem. Zo kan ik hem ook makkelijk controleren en nageltjes knippen.
Maar zo van de hele avond piepen worden we wel een beetje moe ....en ik kan natuurlijk ook niet blijven voeren.
Onze vorige caaf deed dat helemaal niet.
Eentje erbij vind ik niet meteen een optie vanwege allergie partner en het risico dat ze straks met z'n tweeën zo zitten te piepen. Dus ik zoek nu ook naar andere oplossingen of tips om dat lawaai wat geminderd te krijgen. Ik vind caafs super gezellig maar dit is teveel van het goede! 
Ideeën of suggesties?