Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Wat een gave foto's Amado!
Fijn dat ze er goed uitzagen, Divers!
Hier mocht ik gisteren met Hera naar de vogelarts. Nou ja, vogelarts.. Mijn vaste arts heeft Corona en de vervangster had er niet veel kaas van gegeven![]()
Ze had een rare bult onder haar veren op de rug en het voelde warm en zacht, dus ik dacht een abces maar de arts haalde er lucht uit ipv viezigheid.
Hera heeft vermoedelijk een geperforeerde luchtzak en krijgt nu 2 keer daags antibiotica.
Danique_G schreef:Arme Hera.. heeft ze er veel last van?
De andere kleintjes zijn echt heel erg schattig!
Wat zijn ze mooi Amado! Vooral de jongste heeft echt een mooie kleur.
Beterschap Divers. Hopelijk slaat alles snel aan.
Hahaha hoppit, the face of betrayal! Ook mooie lentekleurtjes heeft hij.
Ik had vanmorgen een online meeting met mijn kantoor en mijn vogel heeft er zo hard doorheen geschreeuwd. Normaal gesproken doet hij af en toe even piep of hallo zeggen maar vanmorgen heeft hij niet direct aandacht gekregen. Ik heb het geweten, en mijn collega’s ook
Lukasje schreef:@ divers: he dat klinkt erg positief! Fijn!!
@ cayenne: oink, hoe komt een vogel aan een geperforeerde luchtzak?
@ danique: haha, dat komt ervan! Krijgt hij geen aandacht, saboteert hij je meeting
idylle schreef:Ik kom ook weer even binnen vallen. Wat een gekkenhuis dat Corona zeg! Gelukkig sinds 2 dgn nagenoeg vrij (tenzij er een afsrpaak ingeboekt wordt omdat het écht nood is)
Even lekker met de beestjes in de tuin! [ [url=m/acmdfq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kimley schreef:We hebben de eerste 2020 baby[ [url=m/ySWtvV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cayenne schreef:Hier mocht ik gisteren met Hera naar de vogelarts. Nou ja, vogelarts.. Mijn vaste arts heeft Corona en de vervangster had er niet veel kaas van gegeven![]()
Ze had een rare bult onder haar veren op de rug en het voelde warm en zacht, dus ik dacht een abces maar de arts haalde er lucht uit ipv viezigheid.
Hera heeft vermoedelijk een geperforeerde luchtzak en krijgt nu 2 keer daags antibiotica.