[HK] Puppy erbij 2016/2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bo_Y

Re: [HK] Puppy erbij 2016/2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 16:33

Sterkte luuntje

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 18:43

Heel veel sterkte, Luuntje.

xIndyraah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 12:18

Baxter is ook zo'n lomperik... valt over zijn eigen poten :') of op de hondenwei dat andere honden hem omverlopen. Jah puppies :-)

Ooh veel sterkte Luuntje...

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 13:08

Vriend en ik hadden laatst besproken dat we de oprit eruit wouden halen, af wouden graven en opnieuw aan wouden leggen.
Tara is alvast begonnen :')

Afbeelding
Afbeelding

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 13:52

Sterkte Luuntje!

En mooie kuil zeg :D :')

Onze dame is nu echt volwassen. Loops geweest.
Afbeelding

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 16:16

Heel veel sterkte Luuntje... :(:)

Limoen, een saluki! Waaauw, wat is ze mooi! <3

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 16:30

Enzo is uit zijn tuig gegroeid. Zijn Hurtta tuig krijg ik niet meer lekker passend (flappert bij de borst, en als ik hem strakker doe komt hij te dicht achter de voorpoten langs naar mijn idee). Zijn EQ Dog tuig lijkt mij nu te kort worden over de rug. (tuigjes zijn dan ook beide nog in prima staat en voor een leuk bod over te nemen ;) )

Wie oh wie weet nog een fijn tuig?

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 16:42

hier werken de idc tuigen jan julius k-9 fijn, de gewone powetuigen vindt ik minder qua pasvorm

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 17:06

Onze BC mix heeft een Julius K9 tuig, en voor Jarvis hebben we een simpel tuigje van Hurtta.
Tuigjes vind ik lastig zoeken, zeker met een corgi _O- Ik ben er verder helaas niet zo in thuis.

Jeetje, wat is ze een knappe langpoot geworden zeg! <3 Een echte dame :j

Oh, oh oh...die Tara :') Nouja, weet je in ieder geval wat de hond er van vind _O-

Ik weet nu ook wat Jarvis zijn ''daaaaamn girl <<)'' gezicht is _O-
Afbeelding

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 17:32

Ik vind het Ergonomic tuig van Ferplast erg fijn. Heb hem voor mijn franse bull gehad en heb nu 2 maten kleiner voor mijn jack.Afbeelding

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 18:01

Wij hebben ook een julius k9 tuig voor Tara, al word die niet veel gebruikt omdat Tara enorm trekt aan het tuig :(

Tigress: het is inderdaad duidelijk geworden wat Tara ervan vond, helaas was dit het goeie deel van de oprit en moest er nog een auto overheen :')
Dat koppie van Jarvis, heerlijk!

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 18:05

Sterkte luuntje.

Leuke foto's weer.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 18:07

Wij zijn weekje weg geweest.

Dommel weer opgehaald. Hij is behoorlijk gegroeid.

Afbeelding

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 20:48

Knappe honden weer.
Hond die helpt met klussen is altijd goed.

Dank jullie wel. Het is raar zo zonder onze golden.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 09:58

Wow wat een knappe honden zie ik weer voorbij komen. Jaloers op die mooie foto's!

Onze pup is nu drie dagen bij ons. De eerste twee nachten in de bench ging uitstekend, afgelopen nacht heeft ze heel even gejankt. Ze blijft ook hartstikke droog in de bench dus dat gaat super goed eigenlijk. De paar ongelukjes die ze binnen heeft gehad waren mijn schuld, te laat naar buiten om te plassen tussendoor. Vandaag gaf ze goed aan dat ze moest poepen door te piepen en bij de achterdeur te drentelen. Alhoewel het een Beagle is geeft ze niet echt om eten, dus ik moet af en toe met haar gaan zitten om even goed te eten.

Het enige wat ze wel doet is dat ze maar moeilijk alleen kan slapen overdag. Dan wil ze constant op de bank of bij mij op schoot terwijl er twee mandjes en een bench zijn om te slapen. Ze gaat dan lopen janken, probeert op de bank te springen en tenslotte gaat ze lopen stieren. In de kabels bijten, in het meubilair bijten, grond uit de planten vissen, in de krabpaal bijten. Het duurt dan best lang voordat ze dan toch maar in de bench of een van de mandjes gaat liggen. Ik vermoed dat ik daar schuld aan heb, waarschijnlijk heb ik het de eerste dag niet goed aangepakt dus probeert ze nu uit. Verder is het een schat van een beestje en loopt ze buiten al keigoed mee aan de lijn.

Katten pesten is wel leuk dus als die zich in de buurt wagen moet ik goed opletten want die sufferds van ons rennen weg i.p.v. eens goed te meppen. Dus ik hoop dat dat nog goed komt.

Als jullie nog tips hebben dan graag!!

Ons Neela.
Afbeelding

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 10:01

Een oude trui van jezelf neerleggen. Ze hechten zich enorm aan hun baas en hebben die geborgenheid echt nodig. Verder is het natuurlijk wel een Beagle. Als die iets bedacht hebben dan willen ze dat ook. Bij mij mogen ze dus wel op de bank, maar alleen op hun eigen schaapje. En dat gaat dan weer prima.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 10:05

Afbeelding

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 10:08

Wat een schatje.

Geen tips.
Saar kon ook niet slapen zonder mij of in de bench met de deur dicht. Heb ik de eerste dag ook 'verkeerd' gedaan of goed is maar hoe je het ziet.
Wij zijn van mening dat je pup ophaalt en dat is nog een baby. Net bij mamma en zusjes vandaan, dus die heeft steun nodig van ons. De eerste 3 weken was ik vrij en heeft ze op schoot of strak tegen mij aan op de bank geslapen en ook boven in de bench naast bed. Na drie weken ging ze beneden slapen. Vanaf de eerste dag steeds rust momenten inbouwen, dus bewust in de bench of op schoot om te slapen. Moe is Saar ook vervelend.
We kregen een vrachtschip aan comentaar over ons heen, zo hoort het niet enz. Maar ze is nu 11 maanden en alles is goesgekomen. Ze gaat sinds 6 weken op haar plaats liggen slapen of de bank zonder hulp.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 10:26

Ik vind het ook niet onlogisch dat een pup de eerste dagen "zijn" plekjes niet opzoekt, maar liever dicht bij jouw komt liggen. Ze zijn gewend om oo een hoopje salen te slapen en plots zijn ze alleen. Of je laat dit toe of je stuurt ze zelf naar hun plekje om rust te nemen voor ze "ongewenst" gedrag gaan vertonen.

Hier op show vandaag, maar wat een smalle ringen. Ik denk niet dat ik ga gedraaid geraken...

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 11:55

Er ligt een shirt van mij in de bench, een paar vieze stink sokken van mij en een knuffel uit het nest. Dus 's nachts is het ook geen probleem.

Ook als ik niet op de bank zit wil ze toch overdag liever daar slapen. En ze mag van mij op de bank maar niet zonder toezicht nog omdat ze dus er af valt dan. Dus ik vind het nog een beetje moeilijk hoe ik dat moet doen. Als ik haar op andere plekjes leg of in de bench overdag komt ze er uit.

Lieve foto Jenny!

Succes met de show Petitparis!

Dankjewel allemaal alvast!

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 12:41

Bench tijdelijk dicht doen tot ze het geleerd hebben. En wat zetel betreft als het een stoffen bank is ruikt die volledig naar jou ;)
Kennissen van mij hebben een ramp gemaakt voor hun teckel.

En ego: Cita heeft haar eerste jeugdpunt *\o/* straks erering.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 12:43

Woow gefeliciteerd! Helemaal super!

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 16:06

Gefeliciteerd met Cita.
Smelt bij de Beagle.

Appa gaat ook klieren als hij moe is.
Ik ga dan op de grond zitten met een hondenspeeltje.
Al spelend valt hij dan in slaap.

Vanochtend eerste puppyles gehad. Hij vond het spannend en lag/zat graag tussen mijn benen.

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 16:19

Bentley heeft gister avond z'n halsband kapot gemaakt, ik weet niet hoe hij het voor elkaar heeft gekregen.
Waarschijnlijk heeft mijn vader hem afgedaan na de laatste ronde en op de bench gelegd ipv opgehangen aan de muur.
Aan m'n vader gevraagd of hij even naar de dierenwinkel kon gaan om een nieuwe te halen aangezien ik daar nu niet naar toe kan en hij er toch in de buurt was.
We hebben nog wel een halsband als reserve maar die vind ik niet fijn omdat als Bentley 1 keer trekt hij los schiet.

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 16:23

Onze Muffin is vanmorgen thuis gekomen.... En nu ligt ze in coma :)
Afbeelding

De ontmoeting met onze 2 andere meiden ging super!

De cocker is ruim 15, de zwarte (kruising Am Stafford) is 3,5 en die laatste mocht pas kennismaken na n fikse wandeling ivm haar energielevel ;)

Afbeelding
Afbeelding