Wat fijn dat Flip wat aangekomen is Tarzan, wel vervelend dat de rest nu te dik is

Ik ben het zelf nog aan het uitzoeken. Ik heb het idee dat die van mij allebei wel ongeveer evenveel binnen krijgen. Helaas kan ik het niet altijd goed in de gaten houden.
Wat vervelend dat je konijnen ruzie gehad hebben. Vond je dat niet eng met de kat en de hond erbij? hihi
Hopelijk is het wondje gauw weer weg.
Sterkte Nienke!

Lastig Damned. De opvang waar ik geweest ben had ook weinig vrouwtjes. Ze zat overvol in de rammen.
Hier is het per moment nog verschillend met de konijnen. Het ene moment liggen ze lekker tegen elkaar aan en het andere moment kan mijn mannetje Frank het nieuwe vrouwtje niet met rust laten en wil niks anders dan erop.
Ik had de ren tijdelijk afgedekt met een net voor over de aanhangwagen, maar helaas had madame toch een plekje gevonden waar ze eruit kon om Frank te ontvluchten hihi. Jammer genoeg heeft ze ook een paar van mijn nieuwe plantjes aangevreten..
Nu heb ik een vijvernet gekocht en dat werkt ook prima. Mijn vriend en ik zijn nog in discussie over hoe we het willen hebben, want hij vind dit geen gezicht

Ik ben er nog steeds niet helemaal over uit wat voor naam ik haar wil geven. Ze heette bij de opvang Tanneke, maar dat vind ik zelf niet zo'n leuke naam.
Hebben jullie nog leuke suggesties? Mijn vriendin vond Frank en Fien wel leuk.
Hier liggen ze lekker samen bovenin het hok te slapen