Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoe_97 schreef:Ik ben idd 2 dagen in Brussel. Met veel te veel honden![]()
Kampioen teef border, open teef aussie, kampioen teef cattle dogallemaal verschillende keurmeesters. Geen idee hoe ik alles ga halen
![]()
Nu op terugweg naar huis van mijn Balkan show vakantieweer enkele nieuwe multi champions
xLaraaj schreef:Zoe_97 schreef:Ik ben idd 2 dagen in Brussel. Met veel te veel honden![]()
Kampioen teef border, open teef aussie, kampioen teef cattle dogallemaal verschillende keurmeesters. Geen idee hoe ik alles ga halen
![]()
Nu op terugweg naar huis van mijn Balkan show vakantieweer enkele nieuwe multi champions
Anders doe ik Ginger wel zaterdag![]()
Esplendido schreef:Succes!
Hier helaas minder goed nieuws. Ons teefje is niet drachtig.
beauty1love schreef:Succes @drico !!
En wat ontzettend jammer @esplendido![]()
Lux had zaterdag haar temperatuur daling, en na heel veel geduld zijn er vanochtend eindelijk zes pupjes geboren. 4 teven en 2 reuen
[ [url=m/uPfiX3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tVRwzR.jpg]Afbeelding[/url] ]
beauty1love schreef:Helaas zijn we wel wat van die roze wolk gevallen afgelopen avond.. een van de reutjes is helaas overleden![]()
De overige pups doen het voor alsnog heel goed. De zwaarste is ruim 50 gram aangekomen tov geboorte gewicht
Esplendido schreef:Succes!
Hier helaas minder goed nieuws. Ons teefje is niet drachtig.
Esplendido schreef:Of we gaan herhalen moeten we nog even over denken. We hebben nog maar twee kansen tot ze volgens de regels van de rasvereniging te oud is voor een eerste nest. Ze is ook niet het eerste teefje dat leeg is gebleven van deze reu. Daarmee wil ik niet zeggen dat het aan de reu ligt, maar met nog maar twee kansen weet ik niet of het niet wijzer is om naar een andere reu te gaan.
KimD schreef:Zoe_97 schreef:Yes doe maar. Ik heb honden uit Nederland, Spanje en Hongarije hier
Geëxporteerd, dus ik verwacht vanuit NL (?) naar een ander EU land.
Om welk land gaat het? Binnen de EU is vrij makkelijk.