Galaika schreef:Nja, ik wil hem op zich wel eerst chemisch laten castreren. De hondenschool raadde wel aan om meteen gewoon te castreren. Hij gedraagt zich zwaar verkeerd tegenover honden en mensen en we krijgen er maar geen grip op.
dierenfan schreef:Galaika schreef:Nja, ik wil hem op zich wel eerst chemisch laten castreren. De hondenschool raadde wel aan om meteen gewoon te castreren. Hij gedraagt zich zwaar verkeerd tegenover honden en mensen en we krijgen er maar geen grip op.
Kenzo heeft ontzettend veel baat gehad bij zijn castratie. Hij is stuk relaxter geworden en nu al half jaar puur tranquil ter ondersteuning en hij is onherkenbaar veranderd. Nee, vreemden kunnen niets en kinderen moeten weg blijven. Vreemde honden zijn in principe eetbaar dat is niet veranderd allemaal.
Wel veranderd is dat hij geen toonbare agressie meer heeft en gewoon "rustig" mensen en kinderen passeert zonder uitvallen. Bij honden passeren spelen we met de lijn. Echt super fijn.
Maarrr hij is natuurlijk ook meer en meer volwassen aan het worden. Ook dat telt mee natuurlijk. Bovendien trainen we natuurlijk ook steeds langer.
KarmaChansy schreef:punjab schreef:Suze wat een schatje.![]()
Damens gefeliciteerd met de behaalde prijzen.![]()
KC hoe gaat het het boefje en is het meisje nog langs geweest met vriend ?
Ja vanmorgen vroeg, dus morgen wordt Ziggs weer gekeurd (hetzelfde principe als bij een paard) wordt die goedgekeurd kopen ze hem
punjab schreef:kiwiwitje schreef:Puur tranquil is een supplement die kalmeert/rustgevend werkt
Werk dat net als bach rescue?
Niet dat ik het nodig heb, maar ken het niet dus nieuwschierig.
punjab schreef:kiwiwitje schreef:Puur tranquil is een supplement die kalmeert/rustgevend werkt
Werk dat net als bach rescue?
Niet dat ik het nodig heb, maar ken het niet dus nieuwschierig.