Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nassie schreef:Maar toch baal ik een beetje van de dierenarts. Er is dus geen aanleiding voor die poepbillen en je moet het er maar mee doen.
Ah go Tarzan gewoon van je afbijten!!
Hoi maylotje!
Eerst maar eens kijken wat je eigen dierenarts zegt. Bijzonder dat de andere wel een echo ect wilde maken maar niet kon vertellen wat er dan was.
Het gaat zo snel, ik zie dat ook bij Blond. Ene moment is die poeperd schoon en het andere moment is het een bende.
Vervelend, ben wel benieuwd wat je eigen dierenarts zegt. Houd je ons op de hoogte?
maylotje schreef:Wij voeren altijd 2x per dag een half plastic ikea kinder bakje is wel op het oog want nooit afgewogen maar ze deden het er beide top op niet te dik of te dun. Zal nu met maar 1 wel weer even zoeken worden.
En moeders zien te overtuigen dat een konijn alleen niet kan. Voor nu Joep extra verwennen
spookyskippy schreef:maylotje schreef:Wij voeren altijd 2x per dag een half plastic ikea kinder bakje is wel op het oog want nooit afgewogen maar ze deden het er beide top op niet te dik of te dun. Zal nu met maar 1 wel weer even zoeken worden.
En moeders zien te overtuigen dat een konijn alleen niet kan. Voor nu Joep extra verwennen
Mijn ouders riepen ook al, als er 1 overblijft komt er geen meer bij. Helaas in een half jaar van 4 naar 1 gegaan, de oudste bleef over. Maar mijn ouders waren er heel snel over uit dat er weer een nieuw vriendje moest komen