Helaas is ergens anders uitlaten geen optie, we hebben hier geen hondenveldjes of losloopgebieden. Het bos of gewoon op straat door de wijken hier is de enige optie. En aangezien ze alleen in het bos lekker kan rennen en vliegen word dat vaak de keus. Ook omdat er hier veel katten en andere honden zijn, waardoor Tara vaak opgefokt over straat loopt en dus niet lekker rustig kan wandelen
Tara is ook echt een waterrat, dus pipetjes hebben ook niet mijn voorkeur. Daarom ook de seresto band. Helaas helpt die niet genoeg.
Hier in voorjaar als we veel.teken vinden allen bravecto. Daarna niets meer de rest van het jaar. Dus 1x bravecto en niet onder of over doseren en ook geen 2de x geven. Ja wij vinden teken maar enkel dode lege teken dood en vast op de honden. Nu nog steeds geen enkele levende vast zittende teek gehad sinds de in maart gegeven bravecto
Hier geen bravecto Alleen af en toe een pipet als ik een zie krabben oid.
lonniejj
Geplaatst: 15-08-17 23:15
Leuk dat ik mee mag kletsen! Zal me kort voorstellen; Lonneke, 24 jaar. Militair verpleegkundige bij de luchtmacht.
Onze knapperd: Oppies Challenge Typical Male, maar in het dagelijks leven gewoon Flynn! Een whippet reutje van nu net 1 jaar jong. Bijnaam is Stef stuntpiloot, hij heeft namelijk aaaaaltijd wel iets heeft als pup ook zijn staart gebroken, dit is nog steeds zichtbaar in zijn staartje.. Grote boef is hij, en houdt (uiteraard) van flink rennen
Laatste foto diet zijn bijnaam wel eer aan ook leuk om te zien dat ze niet altijd ineen gedoken staan en zielig lijken (ok is mss een fout beeld van mij)
xIndyraah
Geplaatst: 16-08-17 11:52
Ik meld me ook weer even aan! Baxter is ondertussen al 2,5 maand bij ons, zo'n brave pup! Maar zoals elke pup hebben ze wel eens sloopmomentjes
Wanneer m'n vriend thuis kwam van werk, heeft hij nog paar keer gedaan dus los in de living is weer even gedaan. Zoals in het begin de badkamer in met bench voor de deur en speeltjes binnen. Als het goed weer is op het terras met de bench ervoor.
Zijn knuffels mogen er ook aan geloven
Zijn al enkele keren naar de hondenschool geweest, flinke man! In september zou hij naar de A klas mogen ipv de puppyklas. Ben benieuwd! Voor de rest nog wat foto's van Baxter
Hier sprong de luppy van de bank en viel op de grond. Even flink gepiept maar het lijkt mee te vallen. Voelde mij zo schuldig dat ik niet op zat te letten.
Cita is zo vaak uit de zetel gevallen tijdens spelen. Daarbij moest ik vaak mijn ogen dichtdoen. Want pup van mijn vriendin is zo op zin staartje gevallen en ligament verrokken waardoor hij een knik in zijn staart had. Heeft weken met een spalk moeten lopen. (En dan heb je idioten die aanraden het staartje te breken in de andere richting )
Hier is het nu wachten tot het nest van mijn vriendin 3-4 weken is ze hun nieuwe puppytuin kunnen betreden en onveilig maken Dit weekend speciaal voor hen (en de toekomstige puppies uiteraard) in weer en wind een extra stuk terras en tuin afgezet.
Hier heeft Jarv met regelmaat vreemde dingen uitgehaald (qua springen, botsen, omver gebeukt worden). Het zijn pups, ze zijn érg bewegelijk, en je kan niet alle gekke streken van ze voorkomen. Komt wel goed!
Hier nog zo'n lomperik. Tara ging laatst met een koprol van de bank af, zo tegen de salontafel aan. Die heeft altijd van die praktijken, laat zich ook zo op de grond vallen als ze staat. En ze geeft nooit een kik..
Bentley is ook redelijk vaak van de bank afgevallen, laatst dacht hij nog dat hij van de ene bank naar de andere bank kom overstappen en toen lag die er ook naast.