Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Beloven schreef:Nouja lijkt zo, net zoals je alleen RC mag voeren.
Jodie_ schreef:Beloven schreef:Nouja lijkt zo, net zoals je alleen RC mag voeren.
Huh je stelt op de vorige pagina dat je andere merken voert, niemand maakt daar een negatieve opmerking over en zegt juist dat iedereen moet voeren waar ze zich zelf fijn bij voelen, en nu doe je net alsof mensen zeggen dat je alleen RC mag voeren? Beetje onterecht negatieve opmerking, nergens voor nodig toch?
Beloven schreef:Jodie_ schreef:
Huh je stelt op de vorige pagina dat je andere merken voert, niemand maakt daar een negatieve opmerking over en zegt juist dat iedereen moet voeren waar ze zich zelf fijn bij voelen, en nu doe je net alsof mensen zeggen dat je alleen RC mag voeren? Beetje onterecht negatieve opmerking, nergens voor nodig toch?
Mwha ben hier toen een dierenbeul genoemd toen ik het zei eerst. En nu is het ineens goed.
Kwam alleen vragen hoeveel jullie kittens wogen
xFioon schreef:Je bent de enige hier die raar doet beloven??
Jíj stelt dat het gek is om geen Rc te voeren. Jìj stelt dat iedereen hier een raskat heeft?
Misschien moet je zelf niet zo voorbarig zijn, of je gewoon hier niet mengen.
Mijn HTK kitten van 12 weken is 1,86 kg en net een half uur geleden volgens de DA goed op gewicht.
Mijn HTK kitten-af van 1 jaar is nu 5,4 kg en moet op dieet
Verder waren ze gelukkig gezondga wel over 1,5 week naar de gedrags therapeut bij onze praktijk voor tips hoe ik mijn bange Pukkie kan benaderen en haar proberen tammer te maken... Ben benieuwd
lor1_1984 schreef:Oh en ik voer momenteel Josera, 10kg voor ong €13,- (ex verzendkosten) en de katten doen het er (meer dan) prima op.