zalig gewoon echt net een peuter, met alle streken en onbezorgdheden en al
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-21 11:35
Hahaha, ja hij dacht even naar zijn boom toe te vliegen, maar omdat hij nat was, is hij meteen 2 keer zo zwaar, dus hij kwam amper de lucht in Hij stortte heel tragisch ter aarde Maar dat is hij altijd weer binnen 10 seconden vergeten. Hij is echt "lang leve de lol" en dit was ook niet de eerste keer dat hij bodemonderzoek ging doen
Wat ik me wel eens afvraag: Als ik lang op mijn kop sta of hang, krijg ik echt wel last van mijn hoofd. Bloed loopt naar mijn hoofd zeg maar. Hoe zit dat bij vogels? Hebben die daar nooit last van?
JPitty: Dat heb ik me weleens afgevraagd, maar blijkbaar heeft hij daar geen last van of het geeft hem een fijn gevoel? Hij vindt het ook leuk om zichzelf duizelig te maken. Dan zie je zijn ogen heen en weer tollen
Nou ja zeg.. Ik gaf de javaboom water en nu heeft hij spontaan weer scheuten gekregen Gelukkig kan Mango ook uitstekend snoeien
ikke
Geplaatst: 28-08-21 09:28
Oh jee, oerwoud under construction.....
En ja, ik ben er ook nog steeds hoor Weet je, zo'n topic geeft je wel de lusten maar niet de lasten van zo'n clown
Anoniem
Geplaatst: 28-08-21 11:52
Ik lees ook trouw mee kijk samen met mn dochtertje altijd alle filmpjes
Op zn kop schommelen deed ik vroeger ook, knieholtes op een rekstok zal het nu niet meer doen.. te veel kans op leed(vermaak)
Bootsiebob
Geplaatst: 28-08-21 12:00
ikke schreef:
Weet je, zo'n topic geeft je wel de lusten maar niet de lasten van zo'n clown
Precies dit
Geweldig hoe die schommelt. O6NVW voor als ie zijn naam dan wil lezen