Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__PSM__ schreef:Dommel wordt voorlopig niet gecastreerd, hij is op de heupen goedgekeurd en inmiddels ook op show gekeurd dus inmiddels goedgekeurd als dekreu voor het rasals t goed is mag hij dit jaar zijn eerste nestje krijgen
7 en 8 oktober loopt hij de show in Zwolle met zijn fokker, als ik dan zelf niet lig te bevallengaan wij kijken
als hij daar een goed resultaat haalt wordt hij Nederlands kampioen.
Zijn er daar nog andere bokkers aanwezig? Hihi als ik nog rond kan lopen wil ik jullie mooie honden ook graag zien
__PSM__ schreef:Dommel wordt voorlopig niet gecastreerd, hij is op de heupen goedgekeurd en inmiddels ook op show gekeurd dus inmiddels goedgekeurd als dekreu voor het rasals t goed is mag hij dit jaar zijn eerste nestje krijgen
7 en 8 oktober loopt hij de show in Zwolle met zijn fokker, als ik dan zelf niet lig te bevallengaan wij kijken
Zijn er daar nog andere bokkers aanwezig? Hihi als ik nog rond kan lopen wil ik jullie mooie honden ook graag zien
Aranel schreef:Wij hebben ook geen fok plannen met Eve, maar ik heb ook nog nooit eerder een teef laten castreren. Ik hoor verhalen over incontinentie na castratie, een lelijke vacht, gewichtstoename enz.
Maar ja, op kanker zit je ook niet te wachten natuurlijk..
IngeN86 schreef:__PSM__ schreef:Dommel wordt voorlopig niet gecastreerd, hij is op de heupen goedgekeurd en inmiddels ook op show gekeurd dus inmiddels goedgekeurd als dekreu voor het rasals t goed is mag hij dit jaar zijn eerste nestje krijgen
Lewis is dan beide dagen in de tussenklasse(Pointer)
Hoewel die al 5 CAC´s heeft vanuit de jeugd haha, gaat mij alleen om de BOB
__PSM__ schreef:IngeN86 schreef:
Lewis is dan beide dagen in de tussenklasse(Pointer)
Hoewel die al 5 CAC´s heeft vanuit de jeugd haha, gaat mij alleen om de BOB
Wat betekend dat? Whahahah Dommel loopt niet voor niets met de fokker, ik ben er totaal niet in thuis
_classic schreef:Tara is ookal 16 maand oud, dus wees welkom
Iemand tips voor iets tegen teken? We hebben een seresto band aangeschaft, maar ze blijft vol met teken zitten als we uit het bos komen
Boemklatsch schreef:Hier schapenvet bonbons met knoflook, tot op heden toe geen enkele teek gevonden.