Probeer je ratje wat extra slaap te geven door m alleen bij je te houden, dan wordt ie niet steeds gestoord door Aiko.
Sterkte!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
S_en_Z schreef:Hij beweegt wiebelig en met poetsen valt ie om. Had ie 3 dagen geleden nog niet. Hij kan nog wel lopen maar wordt moeizamer en hij pakt zn eten ook niet meer op met zn pootjes. Hij reageert eigenlijk alsof ie over over oververmoeid is. Nu is ie altijd wel rustig ratje geweest maar niet zò.
Ze zijn idd graag bij me. Deze twee altijd al Aiko minder die is vooral geïnteresseerd in aan je lip trekken voor voedsel.
Kaus, omdat mn andere ratje exact tzelfde had vorige week en die kreeg de stempel beroerte, inslapen is t eerlijkst.
Geloof niet in 2 beroertes in 2 weken. Dus ik zie nu geen hulp in de da, hoop dat je dat snapt. 1 van mn vriendjes verliezen en nu achteraf misschien zelfs wel onterecht is vreselijk.. ze zijn nu bijna 2
Ik denk dat ik m maar ga buidelen idd en met pipet water ga geven...
werd vannacht wakker van gesabbel aan de waterfles maar dat was Aiko 2x
S_en_Z schreef:Mag je eigenlijk de nagels van je rat bijvijlen (ietsje stomper)?
aiko krabt zich met poetsen helemaal stuk achter zn oortjes
Allienda schreef:Weet iemand misschien een webshop waar je leuke spulletjes kunt kopen voor in de kooi? Ik moet sowieso nieuw voerbestellen en de speeltjes wat ze nu hebben, hebben ze helemaal kapot geknaagdTijd voor wat nieuwe dingetjes.
Heb jullie overigens misschien nog een tip qua schoonmaken van houtenspeeltjes? Die gaan zo vreselijkj stinken omdat de urine daar zo intrekt?